عثمان خواجه می گوید: «دیوید وارنر برای فینال WTC، Ashes خوب است»

عثمان خواجه، قهرمان ضربتی استرالیایی، معتقد است که دیوید وارنر، همکار بازکننده، احتمالاً در بهترین حالت خود قرار دارد و برای تابستان سخت انگلیس آماده می شود، که شامل فینال مسابقات جهانی تست در برابر هند و خاکستر می شود. وارنر 36 ساله در اوایل سال جاری تور سختی را در هند پشت سر گذاشته بود و حتی با وجود اینکه کاپیتان پایتخت دهلی در حالی که 516 دوش از 14 مسابقه در IPL به دست آورد، قصد تهاجمی از خود نشان داد، اما وظیفه خود را در شرایط سخت انگلیسی به پایان خواهد رساند. با این حال، وارنر، احتمالاً در آخرین سفر خود به انگلستان، تأیید بزرگی از خواجه دریافت کرد، او گفت که او برای چالش‌های پیش رو «خوب به نظر می‌رسد».

به نقل از ICC، خواجه گفت: «من او (وارنر) را در چند روز گذشته دیدم که خفاش می‌کند و نمی‌خواهم او را بداخلاق کنم، اما ظاهر خوبی دارد.

در حالی که وارنر در ترکیب استرالیا برای فینال WTC و دو آزمون اول خاکستر حضور داشت، انتخاب کنندگان مارکوس هریس و مت رنشاو را نیز به عنوان گزینه انتخاب کردند، اما خواجه معتقد است که اگر این بازیکن کهنه کار کریکت در یازده نفر بازی باشد، بهترین عملکرد خود را خواهد داد. شلیک کرد.

این احتمالاً بهترین چیزی است که برای مدتی دیده ام که او در تورها نگاه می کند. این همیشه با دویدن ها مرتبط نیست، اما اگر شانسی برای گلزنی دیوی وارنر داشته باشیم، می تواند همین باشد. خواجه افزود: پشت هم به دیوار است.

وارنر، جدای از دو صد بازی باشکوه در دسامبر گذشته در برابر آفریقای جنوبی، در تکالیف اخیر برای دویدن تلاش کرده است و در تور اخیر هند قبل از بازگشت مصدوم به خانه، تنها 26 دوش در سه دوره آزمایشی انجام داده است.

او همچنین در طول آخرین Ashes یک کمپین فراموش‌نشدنی را پشت سر گذاشته بود، و با میانگین 9.50 بازگشت، که بدترین بازی با یک بازکننده در 10 اینینگ بازی با انگلستان سریع برود بر این بازیکن 36 ساله بود.

زمانی که او در صدمین بازی خود یک قرن دو گل به ثمر رساند، دیدیم که همه او را یادداشت می کردند و به او می گفتند تمام شده است و این آخرین بازی او بود و او بیرون رفت و 200 امتیاز گرفت. خواجه گفت: منتظر دویدن هستم.

وارنر اشاره کرد که به احتمال زیاد در طول تست‌ها به وظیفه‌اش پایبند خواهد بود تا درگیر شوخی‌های قبل از خاکستر با بازیکنان کریکت انگلیس شود، به‌ویژه برود که استرالیایی را به تنها 95 دوش با میانگین کمتر از 10 دوش در آخرین بازی خاکستر در انگلیس محدود کرد.

سریال Warner of the Ashes که در 16 ژوئن در Edgbaston آغاز می شود، گفت: “این (شوخی) فقط کاغذها و طعمه های کلیکی می فروشد، بنابراین من درگیر هیچ یک از این چیزها نمی شوم.

“امروز، هیچ شوخی واقعی در زمین وجود ندارد. فقط در مورد بازی کریکت با کیفیت و تلاش برای به دست آوردن برتری روی یکدیگر است. این روزها بسیار بیشتر از قبل به هم متصل شده اند که فکر می کنم برای بازی عالی است.” او اضافه کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله