عبدالصمد از اینکه شایستگی خود را به تیم نشان دهد ناامید بود: مربی SRH Batting Hemang Badani

IPL 2023: عبدالصمد در مقابل RR 17 گل از 7 توپ زد© BCCI

همنگ بادانی، مربی سان‌رایزرز حیدرآباد، گفت که عبدالصمد با تلاشی برنده در برابر راجستان رویالز، خود را نجات داد، زیرا شکست‌های گذشته به تیم جامو و کشمیر آسیب می‌زند. این بازیکن 21 ساله از فصل 2020 در SRH بوده است، اما بازگشت سرمایه کمی به آنها داده است. با این حال، او یکشنبه شب ایمان خود را با یک توپ 7 توپ 17 در تعقیب SRH از 215 جبران کرد. SRH به توپ نهایی بازی به 4 ران نیاز داشت و صمد با گیر افتادن در یک توپ بدون توپ، ساندیپ شارما را برای یک گل 6 مستقیم شکست داد. تحویل قبلی

گلن فیلیپس SRH را در بازی با 25 توپ 7 برگرداند.

این برد SRH را در مسابقات زنده نگه می دارد.

“این یک برد بزرگ برای ما است زیرا به ما شتاب می دهد. چند بازی می توانست برای ما متفاوت باشد، به خصوص آخرین بازی مقابل KKR که در آن ما به 9 اور نیاز داشتیم. ما نتوانستیم آن را تمام کنیم. همچنین بازی بادنی گفت: بازی مقابل دهلی در خانه باید توسط ما تمام می شد.

“این به افرادی مانند صمد اعتقاد زیادی خواهد داد، زیرا ما احساس می‌کردیم که او چند بار از دست داده است و اگر این کار را در اینجا انجام می‌دادیم، دفعه بعد در موقعیتی مشابه به گونه‌ای دیگر ضربه می‌زند.” بادانی فاش کرد که صمد پس از باخت به KKR از بدن خارج شده است.

“من باید به صمد نمره کامل بدهم. او اولین کسی بود که بعد از آخرین بازی به سراغ من آمد و گفت “باید بازی را تمام می کردم”. او مالکیت آن را به عهده گرفت. او خوب تمام نکرد و ناراضی بود. در مورد آن

او به این فکر می کرد که من یک بازیکن ماندگار هستم و می خواهم به تیم نشان دهم که ارزش وقت و سرمایه گذاری را دارم.

بادانی افزود: «چند طرف تلاش کرده‌اند تا کارهای خاصی علیه او انجام دهند و ما روی آن کار کرده‌ایم. یکی از آنها عصر امروز کنار رفت.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله