طناب مرزی CSK یانگستر طرفداران را از هم جدا می کند. مراقب واکنش MS Dhoni باشید. ویدیو

یکی دیگر از مسابقات پر درام لیگ برتر هند (IPL) 2023 در آخرین اور به پایان رسید و پنجاب کینگز روز یکشنبه یک پیروزی هیجان انگیز را مقابل چنای سوپر کینگز به دست آورد. مسابقه به پایان رسید و PBKS برای برنده شدن در مسابقه به 3 ران از توپ نهایی نیاز داشت. اما، فرنچایز تحت رهبری Shikhar Dhawan می‌توانست کمی زودتر برنده شود، اگر Jitnes Sharma به شیوه‌ای قابل بحث توسط Tushar Deshpande در تحویل چهارم از 19th اوور رد نمی‌شد. هنگام تلاش برای ضربه زدن به شش، احتمالاً میلی متر فاصله بین پای فیلدر و طناب مرزی وجود داشت.

در حالی که پنجاب به 11 دوش از 8 توپ نیاز داشت، جیتش توپ را به سمت مرز طولانی زد. فیلر شایک راسید بازیکن تعویضی توپ را گرفت اما به نظر می رسید که پای او با بالشتک روی طناب مرزی برخورد کرده است.

پس از یک بررسی طولانی، تصمیم به نفع تیم زمینی شد و داور سوم نشان داد که او حرکت بالشتک را ندیده است. همانطور که OUT روی صفحه نمایش بزرگ چشمک می زند، طرفداران دیوانه شدند زیرا بسیاری احتمالاً فکر می کردند که تصمیم بر خلاف آنها است.

زمانی که راسید گل را گرفت، دونی لبخندی بی‌پروا بر لب داشت، احتمالاً به این فکر می‌کرد که تصمیم داور سوم چقدر سخت خواهد بود. با این حال، او و سرمربی تیم استفن فلمینگ از دیدن این تماس به نفع خود خوشحال بودند.

با این وجود، این شکار واقعاً به CSK کمک نکرد تا بازی را به نفع خود تغییر دهد زیرا PBKS هدف 201 ران را تعقیب کرد و سیکندررضا در تحویل نهایی مسابقه سه ران زد.

در پایان بازی، کاپیتان CSK، Dhoni، تقصیر این شکست را هم به گردن ضربه زدن و هم واحد بولینگ انداخت.

“ما باید آماده باشیم که چه کاری باید انجام دهیم. چند اور آخر زمانی که در حال ضربه زدن بودیم، می توانستیم 10-15 بازی دیگر داشته باشیم. بولینگ ما به بالشتک نیاز داشت. بالینگ آهسته تر گرفت. من فکر می کنم 200 برابر بود اما ما دو اور بد زدیم. شرایط را خوب می دانیم. ما خوب کاسه نکردیم. شما نمی خواستید به آن طرف ضربه بخورید. باید ببینید مشکل چیست. اعدام یا پلان. پاتیرانا واقعاً خوب بازی کرد. شش اور اول را می‌توانیم بهتر انجام دهیم. چه خطوطی را کاسه کنیم.”

CSK پس از این نتیجه در رده چهارم جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله