ضربه Gonzalo Higuain Covid-19 در حالی که اینتر میامی برای پلی آف آماده می شود: گزارش

ضربه Gonzalo Higuain Covid-19 در حالی که اینتر میامی برای پلی آف آماده می شود: گزارش

گونزالو هیگواین پس از تست مثبت COVID-19 از بازی روز جمعه مقابل نشویل محروم شد.© خبرگزاری فرانسه


آمادگی اینتر میامی برای اولین بازی خود در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال در روز جمعه بهم ریخته شد زیرا سه بازیکن از جمله مهاجم ستاره ای گونزالو هیگواین برای Covid-19 مثبت بودند. میامی هرالد گزارش داد که هیگواین ، مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس و فدریکو برادر آرژانتینی در بازی روز جمعه مقابل نشویل همراه با لئاندرو گونزالس پیرز مدافع ، از بازی خارج شدند. گزارش های ایالات متحده می گوید ، دو بازیکن ذخیره دیگر میامی نیز از نظر ویروس کرونا مثبت ارزیابی شده اند. میامی هویت افراد درگیر را تأیید نمی کند ، فقط می گوید که سه بازیکن “از نظر پزشکی” برای رویارویی با نشویل پاک نشده اند.

اخبار

میامی ، که دیوید بکهام ، ستاره سابق انگلیس و منچستر یونایتد مشترک آن است ، برای صعود به دور افتتاحیه پلی آف جام MLS ، باید در یک بازی روز جمعه با نشویل پیروز شود.

شیوع میامی آخرین شکست در شروع فصل پس از MLS است. در اوایل این هفته ، لس آنجلس FC تایید کرد چهار بازیکن – از جمله مهاجمان دیگو روسی و برایان رودریگز – از نظر Covid-19 مثبت بودند.

پرونده های روسی و رودریگز با این دو نفر در مرحله مقدماتی جام جهانی با اروگوئه در مونته ویدئو انجام شد.

دو بازیکن دیگر – دیگو پالاسیوس و خوزه سیفوئنتس ، ملی پوش اکوادور – نیز در انجام وظیفه بین المللی مثبت آزمایش شدند.

این پرونده ها درست چند روز قبل از اینکه LAFC در بازی افتتاحیه بعد از فصل خود سه شنبه آینده با Seattle Sounders روبرو شود ، رخ می دهد.

برخلاف NBA ، بازی های پلی آف که در حباب تیم های مستقر در یک مکان در اورلاندو برگزار شد ، لیگ برتر فوتبال پس از فصل با تیم هایی که در خانه های خود در سراسر ایالات متحده بازی می کنند ، برگزار می شود.

تبلیغ شده

مرحله پلی آف در حالی صورت می گیرد که ایالات متحده با افزایش بحران Covid-19 روبرو است ، و موارد در سرتاسر کشور بطور سرسام آور افزایش می یابد.

موارد جدید Covid-19 در این هفته به طور متوسط ​​حدود 167،400 نفر در روز است در حالی که تعداد کشته های روزانه از 1400 نفر گذشته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله