ضربه بزرگ برای LSG Gautam Gambhir. کاپیتان KL Rahul در طول مسابقه IPL 2023 مقابل RCB دچار مصدومیت شد، زمین را با درد ترک کرد. عکس ها را ببینید

عکس: ضربه بزرگ برای گوتام گامهیرز LSG;  کاپیتان KL Rahul در جریان بازی IPL 2023 مقابل RCB دچار مصدومیت شد و با درد زمین را ترک کرد

KL Rahul در طول بازی LSG vs RCB IPL 2023 از درد گریم می‌کند.© توییتر

در بازی خانگی خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور در لاکنو در روز دوشنبه، لاکنو سوپر جاینتز با کاپیتانشان KL Rahul که پس از تلاش برای میدان دادن به زمین بازی را ترک کرد، ضربه زودهنگام خورد. این حادثه در آخرین توپ اوور دوم توسط مارکوس استوینیس اتفاق افتاد، زمانی که به نظر می‌رسید راهول در حالی که تلاش می‌کرد مرزی از فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB را در پوشش‌ها متوقف کند، همسترینگ خود را کشیده است. در حالی که راهول می دوید تا توپ را متوقف کند، او در نیمه راه روی زمین افتاد و پای راست خود را از درد نگه داشت. او بلافاصله با حضور فیزیو از زمین خارج شد.

در صحبت کردن در مورد بازی، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) برنده بازی شد و برای اولین بار در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در لیگ برتر هند (IPL) در کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana انتخاب شد. استادیوم در لاکنو روز دوشنبه.
RCB در مسابقه قبلی خود در IPL 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در بنگلور شکست خورد. LSG با مجموع 10 امتیاز، با پنج برد و سه باخت در رده دوم جدول قرار دارد. از سوی دیگر، RCB با مجموع هشت امتیاز با چهار برد و همین تعداد باخت در رده ششم جدول قرار دارد.

“ما یک خفاش خواهیم داشت. در اینینگ های دوم که احساس می کنم کمی چرخش بیشتر خواهد شد. الان احساس خیلی بهتری دارم. ما امشب جاش هیزل وود را وارد کردیم و آنوج به جای شهباز وارد می شود. تیم ما برای این بازی ها مناسب است. در زمان بازی، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجر بنگلور (RCB) در زمان پرتاب گفت: «فقط در مورد این است که امشب خوب بازی کنیم.

“کار سختی در این زمین برای هر دو تیم خواهد بود. فقط یک تغییر. آوش خان از دست می دهد و کی گاوتام وارد می شود. با دو بار بازی در اینجا، می دانیم که از چرخش بیشتر از سرعت در اینجا استفاده می شود. فقط می خواهیم در لحظات بحران خونسردی خود را حفظ کنید. تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت کردیم این است که با یک طرز فکر ثابت نیاییم و باید خوب کاسه کنیم و آنها را به مجموع پایین محدود کنیم.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله