صید خیره کننده Umesh Yadav بسته بندی Rohit Sharma “جایگزین ضربه” را ارسال می کند. تماشا کردن

اومش یاداو روهیت شارما را در جریان بازی MI v KKR، IPL 2023 در روز یکشنبه گرفت.© BCCI/IPL

در جریان مسابقه IPL 2023 کلکته نایت رایدر در برابر هندی‌های بمبئی، اومش یداو در اواسط بازی موفق شد به بازی روهیت شارما پایان دهد. باتر که به عنوان “جایگزین ضربه” در اینینگ دوم بازی وارد زمین شد، با ایشان کیشان بازی را باز کرد. او آهسته شروع کرد، اما درست زمانی که اینینگ‌هایش سرعت گرفت، سویاش شارما، اسپینر KKR، او را با امتیاز 20 توپ از 13 توپ رد کرد. اعتبار ویکت نیز به اومش تعلق می گیرد که در سمت چپ خود غواصی فوق العاده ای انجام داد.
سویاش علیرغم اینکه در اولین توپ اوور 5 ضربه شش را دریافت کرد، در پنجمین توپ اوور توپ را به روهیت ارسال کرد. روهیت نتوانست درایو خود را پایین نگه دارد و اومش برای پایان دادن به اینینگ های خود یک شکار خیره کننده گرفت.

اینجا را تماشا کنید:

شایان ذکر است که روهیت در ابتدای مسابقه در ترکیب یازده تیم حضور نداشت، با کاپیتان تیم ایستاده، سوریاکومار یداو، پیشنهاد کرد که کاپیتان معمولی “اشکال معده” داشته است. با این حال، پس از اینکه ضربه KKR با امتیاز 185 ران روی تخته به پایان رسید، روهیت در کنار ایشان کیشان به عنوان “جایگزین ضربه” به میدان رفت.

“دوست دارم اول کاسه بازی کنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعدا به خوبی به چوب می رسد. روهیت بیرون است، او یک حشره معده دارد. وقت آن است که یک نمایش خوب ارائه دهیم. ما با یک تغییر می رویم، دوان یانسن می آید. سوریاکومار در زمان پرتاب گفته بود.

با صحبت در مورد اولین اینینگ های بازی، ونکاتش ایر به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 15 سال یک قرن برای KKR گلزنی کرد، زیرا ضربه تاولناک او 104 (51) تعداد تیم را در 20 اور به 185/6 رساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله