صدمات به مصائب هند در آستانه فینال آزمون جهانی 2023 اضافه شد

تیم آزمایش هند قبل از فینال مسابقات قهرمانی جهان مقابل استرالیا ضربه بزرگی را متحمل شد زیرا KL Rahul و Jaydev Unadkat در روز دوشنبه در برابر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 آسیب دیدند. ضربه کلید بازکننده KL Rahul و پیسر Jaydev Unadkat هر دو در حین انجام وظیفه IPL به ترتیب با مشکلات همسترینگ و شانه در اردوی ملی ترس ایجاد کرده اند. Unadkat سریع دست چپ در یک تصادف عجیب روز یکشنبه سقوط کرد و در طول یک جلسه نت در تعقیب خود روی یک سیم زمین خورد. این بازیکن 31 ساله تمرینات خود را با تسمه سنگین پشت سر گذاشت و شک دارد که در فینال آزمون قهرمانی جهان از 7 ژوئن در Oval شرکت کند.

این آسیب، مشکلات تناسب اندام بولینگ سریع هند را تشدید می کند، به طوری که جاسپیت بومراح در ترکیب تیم قرار نگرفت و پس از انجام عمل جراحی کمر، کمپین جام جهانی کریکت مردان ICC در پایان سال را هدف قرار داد. Unadkat یکی از پنج بول‌بازی است که در ترکیب تیم برای مصاف با استرالیا نام‌گذاری شده است، اگرچه Shardul Thakur و Umesh Yadav زیر ابرهای تناسب اندام خودشان هستند.

آسیب همسترینگ راهول به دردسرهای آسیب دیدگی در سمت ضربه زدن اضافه می کند و این می تواند باعث شود که فلسفه هند در فینال تغییر کند.

راهول که از قبل شریاس آییر و ویکت بان اول، ریشابه پنت را از دست داده بود، در جریان مسابقه سوپر جاینتز لاکنو مقابل رویال چلنجرز بنگلور از زمین خارج شد و از برانکارد زدن به عنوان پایش امتناع کرد.

اگر او در فینال WTC شرکت نکند، آجینکیا راهان احتمالاً اولین حضور آزمایشی خود را در بیش از یک سال انجام خواهد داد و شوبمن گیل به کاپیتان روهیت شارما در صدر جدول خواهد پیوست. با فرض اینکه Cheteshwar Pujara و Virat Kohli در شماره 3 و 4 صف آرایی کنند، رهانه در رتبه 5 قرار می گیرد.

در همین حال، استرالیا، حریفان نهایی، ظاهراً در مسیر تلاش هستند تا آخرین تلاش خود را برای گرز WTC با وضعیت سلامتی پاک انجام دهند.

جاش هزلوود، سرعت‌دهنده باتجربه، پس از مصدومیت آشیل که او را از آزمون سیدنی در ژانویه دور نگه داشت، بازگشت موفقیت‌آمیزی داشت و امتیاز 2/15 را از سه اور گرفت و به رویال چلنجر بنگلور کمک کرد تا از 126 خسیس خود دفاع کند.

ترکیب هند: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، محمد شامی، محمد سراج، اومش‌دف یاداو، .

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله