صدا و سیمای رسمی می گوید IPL 2020 “از نظر بیننده بزرگترین” بوده است


سرپرست Star India Sports Sanjog Gupta از موفقیت در لیگ برتر هند (IPL) که اخیراً به پایان رسیده خوشحال است و گفت که این “بزرگترین لیگ از لحاظ تماشا ، تعامل و فروش آگهی است.” “این بزرگترین IPL است که ملت دیده است و پاسخ طرفداران و تبلیغ کنندگان بسیار خیره کننده بوده است. هفته افتتاحیه رکورد شروع ایده آل ما بود و پایه و اساس یک فصل رکورد شکنی را بنا نهاد. ما بسیار خوشحالیم که این فصل از نظر میزان بازدید ، مشارکت و فروش آگهی بزرگترین بوده است.

اخبار

“افزایش داستان سرایی ، محلی سازی ، بازاریابی متناسب با زمینه و نوآوری های فناوری ، ارکان پیشنهادات ما را تشکیل داده است. ما با رشدی که در بازارهای جنوبی دیده ایم ناشی از خوراک های منطقه ای ما و مصرف بیشتر در مناطق جمعیتی به ویژه در بازارهای روستایی و در میان بچه ها دلگرم هستیم. ، “او در بیانیه ای گفت.

سیزدهمین دوره مسابقات از استعدادهای جوان ، برخورد های مهیج و جذاب ، گرفته تا بازی های فوق العاده فوق العاده دوتایی ناخن جو در یک روز ، هیچ چیز برقی نبود.

با لذت بردن هواداران از مسابقات در خانه هایشان ، IPL 2020 با افزایش مصرف 23 درصدی نسبت به سال 2019 رکورد بیننده را به ثبت رسانده است. میزان تماشای تلویزیون به 31.57 میلیون دلار رسیده است.

با بهره گیری از جذابیت منطقه ای ، پنج پیشنهاد کانال زبان مستقل – هندی ، تامیل ، تلوگو ، بنگلادا و کانادا ، به میزان قابل توجهی در رشد بیننده IPL 2020 کمک کردند.

بینندگان با استقبال خوبی از منطقه در بین زبان ها روبرو شده اند و نسبت به سال گذشته 28 درصد بیننده را افزایش داده اند.

سانجوگ همچنین گفت: “فصل 13 شاهد چندین مسابقه انفجاری بود که به درستی توسط برنامه نویسی ، تولید کلاس جهانی – از راه دور و زمینی – تکمیل شد. این بدون کار خارق العاده تیم در BCCI در برگزاری مسابقات تحت شرایط تخفیف و عملکرد یکپارچه از تیم های ما در داخل حباب های ایمنی زیستی در هند و امارات متحده عربی. “

تبلیغ شده

در حالی که هواداران از راحتی خانه هایشان از مسابقات لذت می بردند ، Star این مسئولیت را به عهده خود گرفت تا اطمینان حاصل کند که طرفداران در هر سنی و جمعیتی درگیر نسخه 2020 هستند.

تلاش Star India برای ارائه تعامل بی نظیر بینندگان خود با نوآوریهای پیشرفته در محصولات مانند تشویق هواداران فراگیر در استادیوم ، پخش های ویژه پخش و دیوارهای طرفداران ، با استقبال خوبی روبرو شده و طرفداران را بیش از هر زمان دیگری به بازی نزدیک می کند قبل از.

مباحث ذکر شده در این مقاله