شهید افریدی امیدوار است که در آینده بتواند نقشی در دولت کریکت پاکستان داشته باشد


این یک هدف فوری برای او نیست اما شهید افریدی کاپیتان پیشین پاکستان می گوید که بدش نمی آید در آینده مدتی تلاش خود را برای مدیریت کریکت انجام دهد تا بازی را در کشورش برگرداند. سخنگوی همه جانبه و پرطمطراق در گفتگو با PTI اظهار داشت که مایل است کریکت پاکستان را به بالای سر ببرد و آماده است تا کلاه مدیر را برای این اتفاق ببندد ، اما نه بلافاصله. “من در حال حاضر زیاد در مورد آن (پیوستن به PCB) فکر نکرده ام ، اما بله ، چرا نه؟” 40 ساله در مصاحبه ای که توسط لیگ برتر لانکا تسهیل شده است ، گفت که در آن او برای گلادیاتورهای Galle ، با راهنمایی Wasim Akram رقابت می کند.

اخبار

وی افزود: “روزی دوست دارم نقش برجسته تری در کریکت پاکستان بازی کنم و چیزی را به بازی برگردانم. من هر کاری می کردم کریکت پاکستان را در بالای کریکت جهان در همه قالب ها ببینم.”

کاپیتان سابق در مورد کریکت پاکستان صحبت می کرد ، در حالی که نسبت به سردار آزمون اخهار علی که اخراج شده بود دلسوز بود ، احساس کرد که این کارتها روی کارتهای استرالیا و انگلیس باختند.

افریدی گفت: “من نمی خواهم نسبت به آزهر خیلی سخت گیر باشم ، زیرا او سعی کرد میراثی تحت فرماندهی خود بسازد.”

وی در مورد تصمیم PCB برای اعتلای بابار افزود: “اما علی رغم صد برد مقابل سریلانکا و پیروزی در برابر سریلانکا و بنگلادش ، شکست سریالی به استرالیا و سرانجام باخت به انگلیس شاید از نظر مدیریت خیلی خوب نباشد.” اعظم به کاپیتانی آزمون.

“بابر سابقه کاپیتانی T20 خوبی نیز دارد ، بنابراین بگذارید به او فرصتی بدهیم و ببینیم آیا توانایی کنترل فشار کاپیتانی پاکستان را دارد یا خیر” وی در بررسی توانایی های رهبری این جوان در قالب طولانی تر هیچ آسیبی نمی بیند.

در پاسخ به این س askedال که آیا تیم پاکستانی حال حاضر ظاهر مهیبی را که در دهه 80 و 90 و حتی اوایل دهه 2000 داشت از دست نداده است ، کهنه کار 398 مورد ODI ، 99 T20I و 27 تست گفت که نمی توان به راحتی دوره ها را مقایسه کرد.

“بسیار ناعادلانه خواهد بود که کریکت های کنونی را با افسانه های گذشته مقایسه کنیم.

“به آنها کمی بیشتر فرصت دهید تا بالغ شوند ، آنها خوب هستند و با کمی بلوغ ، ویژگی های ترسناکی را نیز در آنها رشد می دهند.”

آفریدی احساس می کند ، کریکت T20 از زمان ظهور نیز دستخوش تغییراتی شده است.

“یک تغییر بزرگ که من متوجه شده ام این است که بازیکنان به دلیل تکنیکی شدن بازی بسیار نوآور شده اند. این فقط یک بازی ضربه زدن به یک مرز ساده نیست ، همانطور که خیلی ها دوست دارند باور کنند” ، بیش از 300 بازی T20 در حرفه رقابتی او.

تیم ها از نظر تکالیف نیز یک درجه بالاتر رفته اند.

“محاسبات زیادی برای تصمیم گیری در مورد ترکیب ، جایگیری در زمین ، تغییرات بولینگ انجام می شود و کارهای زیادی در قسمت عقب اتفاق می افتد که در آنجا کادر مربیگری ، تحلیل گران ، مربیان همه به یک اندازه درگیر هستند مانند 11 بازیکن در زمین از طریق بازی

“این بازی در مقایسه با بازی چند سال گذشته بسیار سریع شده است.”

افریدی نماینده 25 تیم در یک حرفه نزدیک به دو و نیم دهه است و معتقد است این عشق طرفدارانش است که او را ادامه می دهد.

افریدی گفت: “احساس دوست داشتن خوب است. انشاlahالله! من واقعاً خوشبختم که مردم هرگز از نشان دادن عشق خود به من دست برنداشتند ، مهم نیست که من اجرا کرده ام یا نه.”

“بازی من تغییر نکرده و عشق مردم به من نیز تغییر نکرده است. من از این بابت از خداوند متعال سپاسگزارم. من مشتاقانه منتظر بازی در لیگ برتر لانکا برای امتیاز Galle هستم.”

تبلیغ شده

افریدی درباره اواخر این ماه در مورد سریال های بسیار مورد انتظار هند و استرالیا گفت که بازدیدکنندگان عدم حضور ویرات کوهلی کاپیتان معمولی خود را پس از پرواز در خانه بعد از آزمون افتتاحیه در آدلاید در ماه آینده احساس می کنند اما اظهار داشت که بازیکنان کافی هستند که می توانند قدم بگذارند. کوهلی از سه تست باقیمانده برای شرکت در تولد اولین فرزندش عبور خواهد کرد.

افریدی گفت: “بدون شک عدم حضور کوهلی احساس خواهد شد ، اما پس از آن هند واقعاً بازیکنان خوبی در ترکیب دارد که باید از این فرصت استفاده کنند و آن را حساب کنند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله