شهردار زادگاه محمد صلاح در میان اعتراض به فیلم های جشن عروسی از ستاره لیورپول دفاع می کند

محمد صلاح ، شهردار زادگاهش در میان اعتراض به فیلم های جشن عروسی از ستاره لیورپول دفاع می کند

محمد صلاح در دیدار مقابل توگو در مسابقات دو آف قهرمانی جام ملت های آفریقا غایب خواهد بود.© خبرگزاری فرانسه


شهردار زادگاه محمد صلاح ، با وجود شواهد ویدئویی خلاف این موضوع ، مهاجم مصر و لیورپول ، دستورالعمل های فاصله اجتماعی ویروس کرونا را هنگام جشن عروسی برادرش انکار کرد. اتحادیه فوتبال مصر (EFA) روز جمعه اعلام کرد که صلاح از نظر ویروس کرونا مثبت است و اضافه کرد که این بازیکن بدون علامت است.

اخبار

این مهاجم 28 ساله در دیدار مقابل توگو از دور آف سر جام ملت های آفریقا غافل خواهد شد.

همچنین در دسترس بودن او برای اولین بازی لیورپول پس از وقفه بین المللی مقابل لستر در 22 نوامبر را تردید ایجاد می کند و به لیست غایبان سرخ پوشان اضافه می شود.

بر اساس گزارش سایت Goal.com ، تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد صلاح در اوایل این هفته در جشن عروسی برادرش در قاهره جشن می گیرد ، بدون اینکه هیچگونه فاصله اجتماعی یا محافظتی مانند ماسک های صورت در آن وجود داشته باشد.

با این حال ، ناگریگ زادگاه صلاح ، که حدود 131 کیلومتر از محل برگزاری عروسی در قاهره فاصله دارد ، ادعا کرد که صلاح هیچ پروتکل Covid-19 را برنخورده است.

تبلیغ شده

“همه آنچه گفته شد نادرست است ، منطقی نیست که در یک عروسی 5 بار کسی را بغل کنید. همچنین صلاح در طول یک ساعت عروسی بسیار محتاط بود ، او هرگز ماسک خود را بر نمی داشت به جز عکس گرفتن ،” هدف .com به نقل از ماهر اشتایه گفت.

“صلاح اکنون خوب است ، او هیچ علائمی نشان نمی دهد ، من با پدر و عمویش صحبت کردم. ترزگو تنها بود [other Egypt] بازیکنی که با صلاح به عروسی آمده بود ، او نیز بسیار محتاط بود “.

مباحث ذکر شده در این مقاله