“شما آنچه را که لیاقتش را دارید دریافت می کنید”: LSG Pacer Naveen-ul-Haq نبرد ویرات کوهلی را از میدان خارج می کند

ویرات کوهلی در پیروزی رویال چلنجرز بنگلور مقابل لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana در روز دوشنبه یک مرد پرکار باقی ماند و در تعدادی از نبردهای میدانی شرکت داشت. مشاجره شدید خمیر RCB با مربی LSG، گوتام گامبر، به یکی از موضوعات مورد بحث در رسانه های اجتماعی تبدیل شد. اما، همه چیز از درگیری کهلی با نوین الحق در حال ضربت خوردن آغاز شد. صبح سه‌شنبه، نوین در اینستاگرام استوری منتشر کرد که به نظر می‌رسد پاسخی به کهلی در دعوای درون زمینی بوده است.

او در استوری اینستاگرام نوشت: “شما آنچه را که لیاقتش را دارید به دست می آورید که باید و همینطور پیش می رود.”

c8b6mt7

پیش از این، کهلی به اینستاگرام نیز رفته بود و پستی مرموز را به اشتراک گذاشته بود که در آن درباره حقایق و حقایق صحبت کرده بود.

ویرات کوهلی در استوری اینستاگرام خود با اشاره به نقل قول منتسب به امپراتور روم مارکوس اورلیوس آنتونینوس نوشت: “هر چیزی که می شنویم یک عقیده است نه یک واقعیت. هر چیزی که می بینیم یک چشم انداز است نه حقیقت.”

درگیری بین کوهلی و گامبیر پس از آن رخ داد که RCB LSG را برای 108 گل زد و امتیاز 126 بر 9 را در 20 اور به ثمر رساند و KL Rahul در تلاشی ناموفق برای بردن تیمش به پیروزی از ناحیه پا آسیب دید.

کوهلی سقوط ویکت‌های LSG را در طول اینینگ‌هایشان در تهاجمی متحرک علامت تجاری خود جشن گرفته بود. او در حال بوسه برای جمعیت دیده شد.

رویال چلنجرز بنگلور که کولی را کتک زد و مربی تیم غول‌های بزرگ لاکنو، گامبیر، هر دو به تخلف سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کردند.

جدای از این، نوین الحق، بازیکن LSG نیز به دلیل نقض قانون رفتار، 50 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کرد. نوین الحق طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL به جرم سطح 1 اعتراف کرد.

در رویارویی قبلی بین دو طرف در ماه گذشته، مربی تیم LSG، Gambhir به تماشاگران خانگی RCB هشدار داده بود که پس از برد کم LSG ساکت باشند. زمانی که تیم آنها یک ویکت را از دست داد، کوهلی نه تنها بوسه‌های خود را در میان تماشاگران لاکنو دمید، بلکه با فشار دادن انگشت خود روی لب‌هایش و شبیه‌سازی علامت سکوت، از گامبیر الگوبرداری کرد.

پس از پایان مسابقه، این دو با هم دست دادند و اوضاع خوب به نظر می رسید.

کایل مایرز، بازکننده LSG، سپس به سمت کوهلی رفت و وقتی گامبیر آمد و مایرز را برد، شروع به صحبت کرد. مدتی پس از این اتفاق، تصاویری از مسابقه گوتام گامبیر را نشان می‌دهد که به صورت متحرک با ویرات کوهلی صحبت می‌کند. بازیکنان دیگری از جمله KL Rahul و کادر پشتیبانی دیده شدند که این دو را از هم جدا کردند. سپس کوهلی در حال گفتگوی طولانی با کاپیتان LSG KL Rahul دیده شد.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله