شلدون كاترل در ویدیوی شایان ستایش Throwback به جشن بزرگداشت كودكان می آموزد. تماشا کردن

شلدون كاترل به بچه ها جشن استقبال در ویدئوی شایان ستایش Throwback را آموزش می دهد.  تماشا کردن

شلدون كوترل ابتدا جشن را قبل از پیوستن بچه ها با شور و شوق ، خود اجرا كرد.© توییتر


شلدون کوتلر ، بازیگر سرعتی وست هند ، به برخی از کودکان ، اجرای کامل جشن معروف “سلام” خود را هدیه داد. فیلم بازگشتی که به مناسبت روز جهانی کودک در روز جمعه توسط دستیار رسمی توییتر Windies Cricket بارگذاری شده است ، نشان می دهد که کوتل بچه ها را به صورت گام به گام راهنمایی می کند. پیسر ابتدا جشن را قبل از اینکه بچه ها با شور و شوق زیادی در آن شرکت کنند ، اجرا کرد و همه را کاملاً دوست داشتنی جلوه داد. در زیرنویس در توییتر آمده است: “امروز WI روز جهانی کودک را جشن می گیریم! کودکان قدرت تغییر جهان و ایجاد تغییر را دارند! # روز جهانیان #”

اخبار

کوتلر اخیراً در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) در عمل دیده شد. این بازیکن 31 ساله پس از امضای یک مبلغ هنگفت ، نماینده Kings XI پنجاب (KXIP) در IPL 2020 بود.

با این حال ، کوتلل نتوانست تأثیر زیادی بگذارد ، و در شش مسابقه فقط شش ویکت انتخاب کرد. این پیسر توسط Rahul Tewatia در یک بازی پر گل مقابل Rajasthan Royals (RR) برای پنج شش در ضربات شلیک شد ، در نتیجه او خیلی زود به حاشیه محدود شد.

تبلیغ شده

KXIP پس از شکست مقابل Chennai Super Kings (CSK) در دیداری که باید به پیروزی برسد ، بیشتر نتوانست به پلی آف لیگ غنی پول نقد راه یابد. سرخپوستان بمبئی (MI) در این مسابقه پیروز ظاهر شد و در فینال با پنج ویکت پایتخت دهلی (DC) را شکست داد.

این بازیکن 31 ساله در تور نیوزلند عضو تیم T20I West Indies است. وست هند پس از دو مسابقه تمرینی برابر نیوزیلند A ، چهار تست و سه T20I مقابل NZ انجام خواهد داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله