شعیب اختر می گوید ، عملکرد خوب روهیت شارما در استرالیا نادیده گرفتن کاپیتانی تقسیم را سخت می کند


شعیب اختر ، بازیکن سابق پاکستان ، احساس می کند روحیت شارما در غیاب ویرات کوهلی هدایت تیم تست هند مقابل استرالیا را بر عهده دارد و فکر نمی کند و سریال های مورد انتظار “بهترین شانس” وی برای طرح ادعای کاپیتانی در یکی از قالب های محدود نظارت است. از زمانی که روهیت هندی های بمبئی را به عنوان پنجم در IPL هدایت کرد ، تماس ها برای کاپیتانی ریخته شده در تیم هند در حال افزایش است. روهیت در غیاب کهلی هند را به قهرمانی در جام ملت های آسیا نیز رسانده است. اگرچه Ajinkya Rahane معاون کاپیتانی روی کاغذ است ، اختر می بیند که Rohit پس از اولین آزمون در Oval آدلاید ، وظایف رهبری را از کوهلی عهده دار می شود. کاپیتان هند پس از افتتاحیه سریال برای حضور در تولد اولین فرزندش به خانه بازمی گردد.

اخبار

اختر در گفتگو با PTI ، دیدگاه خود را درباره این بحث ارائه داد. “نظر من در مورد آن بسیار ساده است. از آنچه من می دانم ویرات علاقه زیادی به جلو بردن تیم دارد. همه چیز به احساس خستگی او بستگی دارد. او از سال 2010 بدون وقفه بازی می کند ، 70 قرن دارد و کوه زیر دو کمربندش می دود “.

“اگر احساس خستگی می کند ، پس باید فکر کند که در یکی از قالب ها (ترجیحاً T20) نقش رهبری را به روهیت بدهد.

“من می توانستم در طول IPL خستگی را از چهره او ببینم ، شاید به دلیل وضعیت حباب زیستی باشد ، او کمی استرس نشان داد. همه چیز به احساس او بستگی دارد. روهیت مدتی برای کاپیتانی آماده است. “

این مجموعه همچنین اولین سریال روهیت در شرایط خارج از کشور به عنوان افتتاحیه خواهد بود و او در رویارویی با افرادی مانند پت کامینز ، میچل استارک و جاش هازلوود یک کار سخت را پیش رو دارد.

اختر گفت: “روهیت یکی از بزرگترین خفاشهای هند است که تولید کرده است. اکنون او همچنین ارزش واقعی استعداد خود را درک کرده است.”

“استرالیا بهترین شانس او ​​برای اثبات کاپیتانی خواهد بود. او باید آن را با دو دست بگیرد. او استعداد و توانایی هدایت تیم را دارد. این یک آزمایش سخت برای هند خواهد بود و من به دنبال این نوع موقعیت ها به عنوان یک بازیکن.

“همه دنیا به روهیت به عنوان کاپیتان و خفاش نگاه می کنند. اگر او برای خودش و تیم خوب عمل کند ، باید بحث در مورد کاپیتانی تقسیم شود.”

هند اولین سری خود را در استرالیا دو سال پیش به دست آورد اما این بار دشوارتر به نظر می رسد که Kohli بعد از اولین آزمون در دسترس نباشد و استرالیا پس از بازگشت دیوید وارنر و استیو اسمیت تیم قدرتمندتری باشد.

اختر گفت: “به نظر من ، هند توانایی پیروزی مجدد را دارد. اما اگر نظم میانی آنها عمل نكند ، من آنها را در تلاش می بینم. مردم با علاقه زیادی از جمله من این سریال را تماشا می كنند.”

“آزمون شبانه روزی سخت ترین آزمون آنها خواهد بود. اگر هند در چنین شرایطی خوب بازی کند ، هیچ وقت نمی دانید. دو دوره ابتدایی آزمون اول به ما می گوید که سریال به کجا می رود.”

طبق اخطار هند ، همه پایگاه ها در بخش بولینگ پوشانده شده اند و در سه آزمایش گذشته KL Rahul را در چهار جایگزین کوهلی می بیند.

وی گفت: “برای كنترل اینكه در شرایط خارجی حركت به جلو تحقق می یابد ، دو یا سه زمان لازم است. شما نمی توانید از بالا رانندگی كنید و باید نزدیك به بدن بازی كنید.”

“45 ساله که 46 تست و 163 بازی کرده است ، گفت:” جالب خواهد بود که ببینید زمین ها چگونه خواهند بود. Aussies سخت به هند می آیند که مطمئناً توپ های راحتی برای رانندگی به آنها نمی دهد. ” ODI برای پاکستان.

اختر گفت که استرالیا باید برای این سری ویکت های سریع و سریع تولید کند زیرا به حمله سریع آنها کمک می کند.

تبلیغ شده

وی با اشاره به سه نفره کامینز ، هازلوود و استارک گفت: “آنها می توانند از طریق تیم ها اجرا شوند و می توانند از بدن شما عبور کنند (با خنده). اگر استرالیا عاقلانه عمل کند ، باید ویکت های سازگار با سرعت را تولید کنند.”

برای مطابقت با زبان بدن استرالیایی ها ، اختر احساس می کند بازیکنان هندی بیشتر باید رویکرد تهاجمی ای را که کوهلی از آن برخوردار است ، داشته باشند.

مباحث ذکر شده در این مقاله