“شاهید افریدی است؟”: ​​توییتر در هیبت ضربه انفجاری شاهین افریدی

شاهین افریدی در بازی پاکستان مقابل نیوزلند© توییتر

شاهین افریدی ممکن است به خاطر بازی های درخشانش در بولینگ شناخته شده باشد، اما این قدرت ضربتی او بود که در چهارمین ODI بین پاکستان و نیوزلند در روز جمعه به نمایش گذاشته شد. این چپ دست بلر تیکنر را برای 22 ران در فینال اینینگ پاکستان شکست داد و با 23 ران از تنها 7 تحویل به پایان رسید. شاهین اوور را با شش ضربه توپ دوم شروع کرد و آن را با یک مرز قدرت از طریق منطقه پوشش دنبال کرد. توپ بعدی دوباره طولانی شد و او آن را روی زمین بلند کرد و اگرچه توپ بعدی یک اردک بود، توپ نهایی به سکوهای پشت وسط ویکت رفت.

توییتر با ضربه زدن درخشان او شگفت زده شد و مقایسه با پدرشوهرش شهید افریدی زمان زیادی نمی برد.

در مورد چهارمین ODI، یک قرن از بابر اعظم، هجدهمین دوره او در قالب، و مشارکت‌های دیگران به پاکستان کمک کرد تا مجموعاً 334 را ثبت کند.

بابر در این فرآیند سریعترین 5000 دوش ODI شد و در نود و ششمین دوره ODI خود به نقطه عطف رسید. این رکورد قبلاً در اختیار هاشم آملا بود که در 101 اینینگ به این شاهکار دست یافت.

پاکستان همچنین با پیروزی در کراچی در چهارمین ODI مقابل نیوزلند به صدر جدول رده بندی تیمی ODI مردان ICC رسید. میزبان، که اکنون در سری بازی‌های باقی مانده با نتیجه 4-0 پیش است، 113 امتیاز امتیاز دارد و با امتیاز اعشار از استرالیا و هند بالاتر است.

پاکستان که با 106 امتیاز رتبه بندی در رتبه بندی ODI قبل از شروع سری پنجم بود، با تعقیب اهداف بلند در دو ODI اول در بهترین فرم قرار داشت.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله