شانس از دست رفته MS Dhoni که می توانست هزینه بازی CSK در مقابل RCB در IPL 2023 را داشته باشد. تماشا کنید

تماشا کنید: MS Dhonis شانسی را از دست داد که می‌توانست CSK بازی مقابل RCB را در IPL 2023 هزینه کند.

MS Dhoni در حال فعالیت برای CSK در طول IPL 2023© توییتر

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، کسی است که به دلیل درخشش در پشت کنده ها و زیرکی فوق العاده اش به عنوان کاپیتان، در سراسر جهان مشهور است. در طول سال‌ها، کنده‌کاری‌های او به بخشی از فولکلور کریکت تبدیل شده است و به ندرت اتفاق می‌افتد که او شانس‌های خود را نادیده بگیرد. با این حال، یکی از این موارد در جریان دیدار لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه رخ داد و می‌توانست برای تیم او بسیار گران تمام شود. RCB از اخراج ویرات کوهلی در حال فروپاشی بود و اوضاع می‌توانست بدتر هم باشد، اما Dhoni یک فرصت ساده را از دست داد.

کاپیتان RCB Faf du Plessis یک تحویل از Akash Singh را انجام داد اما Dhoni نتوانست یک صید نسبتاً ساده را تکمیل کند. این همان راه نجاتی بود که دو پلسیس به آن نیاز داشت، زیرا او 62 توپ را تنها از 33 توپ زد. او همچنین تیمش را به پیروزی رساند اما در نهایت میزبان با 8 ران عقب افتاد.

این اشتباه برای CSK بسیار پرهزینه بود و تقریباً دو امتیاز حیاتی را به آنها واگذار کرد زیرا دو پلسیس 62 امتیاز را از 33 تحویل، که شامل پنج چهار و چهار شش بود، از دست داد.

چنای سوپر کینگز دست به دست هم دادند تا در یک مسابقه لیگ برتر هند که 444 دوش در روز دوشنبه در اینجا انجام شد، در هشت ران پیروزی مقابل رویال چلنجرز بنگلور به دست آورند.

دوون کانوی 83 را از 45 تحویل گرفت، در حالی که شیوام دوب به توپ 27 گلوله 52 بدل شد، زیرا CSK پس از درخواست اولین ضربه زدن، 226 را برای شش ارسال کرد. در پاسخ، RCB در 218 برای هشت به پایان رسید.

فاف دو پلسیس کاپیتان RCB (62 توپ از 33 توپ) و گلن ماکسول (76 بر 36) CSK را تا زمانی که در نقطه چین قرار گرفتند ترساندند و 126 دوش را برای ویکت سوم به اشتراک گذاشتند تا امید به یک برد معروف را افزایش دهند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله