“سی و پنجمین، نه سی و ششم”: روهیت شارما هارشا بوگل را در صحبت های پس از مسابقه ترک می کند. تماشا کردن

روهیت شارما به مناسبت تولد 36 سالگی خود، تیمش هندی های بمبئی را دید که در یک رویارویی با امتیاز بالا به پیروزی هیجان انگیزی مقابل راجستان رویالز دست یافت. بمبئی با تعقیب یک هدف ماموت با 213 ران، هدف را در فینال اوور تکمیل کرد، که توسط تیم دیوید در انتها انجام شد. با این حال، پس از پایان مسابقه، این کاپیتان روهیت شارما بود که همچنین تولد 36 سالگی خود را جشن می گرفت، که در حین صحبت با مجری هارشا بوگل، به دنبال شکستن چند شش در خارج از زمین بود.

یک گفتگوی حماسی بین روهیت و هارشا شکل گرفت زیرا دومی از کاپیتان MI دعوت کرد تا در مراسم معرفی با او درباره مسابقه صحبت کند. این گفتگو به شرح زیر است:

هارشا بوگل – در تولد 36 سالگی خود برنده شوید.

روهیت شارما– 35 ام است نه 36.

هارشا –اوه، یکی دیگر به من دادند.

روهیت – نه، فقط 36 است. شوخي كردم

روهیت در مورد پیروزی تیم گفت که از روشی که تیمش هدف غول پیکر را تعقیب می کند، بسیار راضی است.

“بسیار خوشحال کننده است که ببینیم چگونه این کار را دنبال کردیم. آخرین بازی اینجا نیز به یک هدف مشابه نزدیک شدیم. ما توانایی داریم اما باید از خودمان حمایت کنیم. (در مورد دیوید که پولارد بعدی است) کفش های بزرگی که باید پر شود، پولی برای سال های زیادی برنده شد. ما قهرمانی های زیادی داریم. اما تیم توانایی و قدرت زیادی دارد. در پایان، داشتن آن قدرت باعث می شود توپ گیر به فکر فرو برود.”

روهیت در مورد تغییرات تیمی صحبت کرد و افزود: “به عنوان کاپیتان سخت است، اما متأسفانه باید شرایط و حریفان را بازی کرد. ما می خواهیم به عنوان یک تیم انعطاف پذیر باشیم و بچه ها باید برای آن آماده باشند. جفرا یک بازی را داشته است. مصدومیت شدیدی داشت و برای مدت طولانی بازی نکردم. بولرها به تمرین و ریتم نیاز دارند و ما امروز سرعت خوبی از او دیدیم. SKY بدیهی است که می‌دانستیم ضربه‌ای مثل امروز در گوشه و کنار است.”

این پیروزی تیم MI روهیت را با 4 پیروزی در 8 مسابقه به رده هفتم جدول امتیازی رساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله