سیل باعث لغو گرندپری F1 امیلیا رومانیا در ایتالیا شد

برگزارکنندگان مسابقه روز چهارشنبه گفتند که مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک امیلیا رومانیا که قرار بود آخر هفته در ایمولا برگزار شود، به دلیل عدم امکان برگزاری ایمن این رویداد به دلیل سیل شدید در منطقه لغو شده است. بر اثر بارش باران شدید در منطقه امیلیا رومانیا در شمال ایتالیا، پنج نفر جان خود را از دست دادند. در ایمولا، رودخانه سانترنو که در همسایگی پیست قرار دارد، غرق شد و برگزارکنندگان مسابقه از خبرنگاران و کارکنان تیم خواسته بودند که روز چهارشنبه به پیست نروند. فرمول یک در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از بحث‌های سطح بالا، «تصمیم گرفته شد تا پایان هفته گرندپری در ایمولا ادامه پیدا نکند».

این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که امکان برگزاری ایمن این رویداد برای هواداران، تیم ها و پرسنل ما وجود ندارد و با توجه به شرایطی که شهرها و شهرستان های منطقه با آن مواجه هستند، این اقدام درست و مسئولانه ای است. اضافه.

اعمال فشار بیشتر بر مقامات محلی و خدمات اضطراری در این زمان دشوار درست نیست.»

آژانس حفاظت مدنی اعلام کرد که 14 رودخانه در سرتاسر منطقه بین سه‌شنبه تا چهارشنبه سواحل خود را شکسته و 23 شهر را آبگرفته است.

از آنجایی که شهرداران به مردم هشدار دادند که در ارتفاعات بمانند، “حداکثر احتیاط” را خواستار شد.

نلو موسومچی، وزیر حفاظت مدنی به رادیو 24 گفت: “حدود 5000 نفر تخلیه شده اند، اما این تعداد ممکن است افزایش یابد.”

در فورلی، یک عکاس خبرگزاری فرانسه در اواخر روز سه‌شنبه افرادی را دید که در حالت شوک بودند و با پاهای برهنه از میان آب‌های سیل در تاریکی فرار می‌کردند.

تصاویر خیابان‌هایی را نشان می‌دهند که به رودخانه تبدیل شده‌اند و آتش‌نشانان مردم را با قایق‌های لاستیکی به مکان امن می‌بردند.

در جاهای دیگر، آب گل آلود با سرعت زیادی به زیر طاق های گذرگاه های سرپوشیده در بولونیا هجوم آورد، در حالی که مردم محلی در Cesena برای نجات یک کودک سه ساله در جاده ای شنا کردند.

انزو لاتوکا، شهردار چزنا در فیسبوک گفت: «ما مطلقاً نباید گارد خود را پایین بیاوریم.

او گفت که ساکنان “به هیچ عنوان نباید به زیرزمین ها یا زیرزمین ها بروند” و باید “در صورت امکان از طبقات همکف خودداری کنند.”

جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا روز سه شنبه در توییتی از افراد آسیب دیده حمایت کرد و گفت که دولت “آماده است تا با کمک های لازم مداخله کند”.

روزنامه Repubblica می‌گوید برخی مناطق تنها در چند ساعت تقریباً 300 میلی‌متر باران باریده‌اند.

بسیاری از شمال ایتالیا زمستان گذشته از خشکسالی رنج بردند، در کنار کمبود باران بی سابقه در تابستان گذشته که برداشت محصول را خراب کرد.

با این حال، بهار در سراسر کشور مرطوب و سردتر از حد معمول بوده است.

برای استفانو دومنیکالی، رئیس و مدیرعامل فرمول یک، سیل شخصاً او را تحت تأثیر قرار داد.

او گفت: «این یک تراژدی است که ببینم چه اتفاقی برای ایمولا و امیلیا رومانیا آمده است، شهر و منطقه ای که من در آن بزرگ شدم، و افکار و دعاهای من با قربانیان سیل و خانواده ها و جوامع آسیب دیده است. در یک بیانیه.

“من می خواهم تشکر و تحسین خود را برای خدمات اورژانس باورنکردنی که به طور خستگی ناپذیر برای کمک به کسانی که به کمک نیاز دارند و کاهش وضعیت کار می کنند، ابراز کنم.

آنها قهرمان هستند و کل ایتالیا به آنها افتخار می کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله