سوپر غول‌های لاکناو یازدهم مقابل گجرات تایتان‌ها را پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا غیبت KL Rahul راه را برای کوئینتون دی کوک هموار می‌کند؟

IPL 2023: LSG در درگیری بعدی خود با GT روبرو می شود© BCCI

Lacknow Super Giants در مسابقه بعدی خود در IPL 2023 در روز یکشنبه در ورزشگاه Narendra Modi در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت. LSG پس از تقسیم امتیاز با چنای سوپر کینگز در بازی قبلی خود به دلیل باران به این درگیری خواهد آمد. آنها در حال حاضر با 5 برد از 10 بازی در رده سوم جدول امتیازی قرار دارند. جدای از این، LSG نیز با این ضربه برخورد می کند زیرا کاپیتان آنها KL Rahul به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا کنار گذاشته شده است. در غیاب او، Krunal Pandya همه کاره هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت. جالب است ببینیم که آیا غیبت او راه را برای ستاره آفریقای جنوبی کوئینتون دکاک هموار خواهد کرد یا خیر.

علاوه بر مشکلات آنها، پیسر Jaydev Unadkat نیز پس از آسیب دیدگی شانه هیچ نقشی در این IPL نخواهد داشت.

در دو بازی قبلی خود، واحد ضربه زدن ناامید شده است زیرا طرف لاکنو قادر به تعقیب یا قرار دادن مجموع بیش از 130 در تخته نبود.

آنها در این فصل گرم و سرد دمیده اند. در حالی که از یک طرف نمایش های فرماندهی ارائه داده اند، دکمه خود تخریبی هم دارند که خاموش می شود.

LSG هیچ استعدادی در ترکیب خود ندارد، اما شکل ناهماهنگ ضربات آنها به تیم آسیب می رساند. آنها از کارون نیر باتجربه به عنوان جانشین راهول نام برده اند.

در غیاب پیسر مارک وود، نوین الحق سریع افغان ویکت ها را انتخاب کرده است در حالی که راوی بیشنوی و آمیت میشرا به خوبی بخش اسپین LSG را رهبری کرده اند.

XI پیش بینی شده LSG در مقابل GT: کوینتون دی کوک/مانان وهرا، کایل مایرز، دیپاک هودا، آیوش بادونی، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران، کرونال پاندیا، کی گوتهام، آوش خان، راوی بیشنوی، محسن خان.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله