سوپرلیگ هند: ATK Mohun Bagan با پیروزی 1-0 مقابل کرالا بلاستر شروع می شود

سوپرلیگ هند: ATK Mohun Bagan با پیروزی 1-0 مقابل کرالا بلاستر شروع می شود

روی کریشنا در دقیقه 67 برای ATK Mohun Bagan ضربه زد که Kerala Blasters را در افتتاحیه ISL شکست داد.© ISL / توییتر


ATK Mohun Bagan در آواتار جدید خود فصل هفتم سوپرلیگ هند را با شکوه بالا آغاز کرد و روز جمعه با یک گل انفرادی Kerala Blasters را شکست داد. روی کریشنا ، ضارب فیجیان ، که فصل گذشته با 15 گل بهترین گلزن ATK بود ، پس از بن بست 67 دقیقه همه گل مهم را به ثمر رساند تا هر سه امتیاز مهم را برای تیپ سبز و مارون بدست آورد. تیم های زرد که با یک ترکیب دفاعی سنگین 4-2-3-1 بازی می کردند ، توانستند ATKMB را در نیمه اول خنثی کنند ، اما بعد از پایان ساعت ، آنها یک توپ شل را ترک کردند ، زیرا Fijian International با یک پایان آرام و متشکل روی آن قرار گرفت.

اخبار

همه نگاهها به باشگاه میراث Mohun Bagan با قدمت 131 ساله بود زیرا آنها اولین “ISL” خود را پس از “ازدواج” خود با سه بار مدافع عنوان قهرمانی ATK انجام دادند.

این مسابقه زیرنویس جالب داشت زیرا کیبو ویکونا ، که فصل گذشته Mohun Bagan را به پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ I رسانده بود ، در خلیج مقابل پیراهن KBFC نشست ، در حالی که موفق ترین مربی ISL آنتونیو لوپز حباس در راس تیم بود. ATKMB

حباس پس از یک مصدومیت طولانی مدت بیش از 12 ماهه ، در اولین حمله خود ، ساندرش جهینگان را به عنوان یک بازیکن قابل پیش بینی معرفی کرد.

نیمه اول مسلط ATKMB بود و با روی کریشنا موقعیت زودهنگام را از دست داد و حتی در حالی که KBFC در 45 دقیقه اول از مالکیت توپ بیشتر برخوردار بود.

KBFC که تیم میزبان مشخص شده بود ، بیشتر تهدیدآمیز به نظر می رسید و در نیمه دوم با قصد حمله از زمین بیرون می آید.

تبلیغ شده

اما KBFC مجبور شد تا هزینه آن را بپردازد زیرا روی كریشنا سه گل خود را در نیمه اول با هدف شكارچی غیرقانونی جبران كرد تا به اختلاف بین دو طرف تبدیل شود.

این هدف کافی بود تا ATKMB قلب Kerala Blasters را غرق کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله