سوم ODI ، پیش نمایش: هند برای پراید بازی می کند در حالی که استرالیا می تواند آزمایش کند


آنچه که به عنوان کاملاً نبرد بین استرالیا و هند در سه بازی بین المللی یک روزه بین المللی شناخته می شد ، در نهایت کاملاً مرطوب است ، در حالی که بولینگ های هندی نتوانسته اند هر نوع کنترل را بر بتمن های استرالیایی به رهبری استیو تحمیل کنند. اسمیت و آرون فینچ ، در هر دو مسابقه بادهای کوهنوردی را برای کوهنوردی ترک کردند ، که موفق به انجام این کار نشدند. بنابراین ، هند با نتیجه 0-2 پایین ، تنها می تواند به یک پیروزی نجات دهنده در مسابقه روز چهارشنبه در Manuka Oval در کانبرا امیدوار باشد. از طرف دیگر ، استرالیا می تواند بازیکنان ذخیره خود را به عنوان سرمایه گذاری برای آینده به میدان بگذارد. در هر صورت ، آنها خدمات دیوید وارنر را که هنگام بازی در آخرین ODI دچار آسیب دیدگی شده بود از دست خواهند داد.

اخبار

در حالی که هندی ها با هیچ مسئله جسمی عمده ای دست و پنجه نرم نمی كنند ، اما جای زخم های ذهنی باید بسیار زیاد باشد. توپچی ها به طور کامل از هر دو بازی خارج شدند و یک بار شیرجه ویرات کوهلی بازی را از دست داد و پس از آن ، بتمن ها نیز شانس غیرقابل غلبه ای داشتند.

در حالی که هند در هر دو مسابقه از مرز 300 دویدن عبور کرد ، اما این واقعیت که آنها به ترتیب 66 و 51 دوش را از دست دادند ، گویای تفاوت است.

در واقع این حواشی می توانست بزرگتر باشد – استرالیا حداقل در بازی دوم 400 خوب به نظر می رسید ، در حالی که در هنگام بازی در هر دو بازی پا را از پدال گاز خارج می کردند و برای مرتبه پایین هند دوندگی های آسانی را رقم می زد.

سیدنی آهنگ های کاملاً مسطحی را ارائه داد ، اما در واقع برای هر دو باتری تغییر چندانی نکرد. اما بولرهای استرالیا از سر و شانه های خود بالاتر از همتایان هندی خود بودند ، چه در بخش بولینگ سریع و چه در چرخش.

Navdeep Saini و Yuzvendra Chahal عابر پیاده به نظر می رسیدند ، در حالی که حتی Jasprit Bumrah ، یکی از بهترین های تجارت ، معمولی به نظر می رسید. یکی از بازیکنان بولینگ که در اکثر قسمتها خود را در برابر شانس نگه داشت ، محمد شامی بود ، حداقل در اولین مسابقه ، قبل از اینکه وی نیز در اطراف پارک بدرقه شود.

وضعیت بازی بولینگ در بازی دوم به گونه ای بود که هاردیک پاندیا و مایانک آگروال هنوز نامناسب باید در ODI دوم جمع می شدند و در نهایت قابل احترام به نظر می رسیدند!

در مورد چوب زدن ، پشت سر گذاشتن چنین امتیازهای عظیم همیشه دشوار بود. Pandya ، Shikhar Dhawan ، Kohli و KL Rahul در تکه هایی مبارزه کردند ، اما هیچکدام از آنها با آن امتیاز سه گانه عظیم که باعث تعقیب و گریز می شود ، در اطراف بودند.

تبلیغ شده

در مورد چوب زدن در استرالیا ، آنها واقعاً جای نگرانی ندارند. کمترین امتیاز در ODI 2 از بین بالاترین درجه 60 بود ، در حالی که اسمیت با خوشحالی پیش رفت و دومین صد پی در پی خود را در یکی از روانترین نمایشگرهای خفاش در چند وقت اخیر ثبت کرد.

استرالیا واقعاً جای نگرانی ندارد ، زیرا مصدومیت وارنر و نمایش بی تفاوت میتچل استارک با سرعتی نیزه را منع می کند. اما بولرهای دیگر ، به خصوص جاش هازلوود ، پت کامینز و آدام زامپا ، همه را با هم نگه داشته اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله