سومین ODI: برنامه ریزی شده استرالیا در خطوط مستقیم علیه من بازی کند ، هند را نشان می دهد Pacer Shardul Thakur


پس از ثبت پیروزی 13 رانده مقابل استرالیا در سومین و آخرین مرحله ODI ، شاردول تاکور ملاقات کننده هند روز چهارشنبه گفت که او با طرحی روبرو شده است تا بتمن های استرالیایی را در خطوط مستقیم مقابل او بازی کند. این اولین مسابقه شاردول در این سری ODI برابر استرالیا بود و پی اسیر ناامید نشد زیرا او به دنبال سه ویکت سر از جمله دستیابی به موفقیت مهم استیو اسمیت بود. “ببینید ، قسمت مهم این بود که در این مسابقه به طول خود ادامه دهیم. اگر سریال را ببینید ، بتمن های استرالیایی کاملاً ضربات شلیک و برش بازی کرده اند ، من فقط سعی کردم آنها را از آن عکس ها دور کنم و سعی کردم آنها را بسازم در خطوط مستقیم بازی کن. این برنامه برای من کارساز بود. “

اخبار

شاردول در مورد اخراج استیو اسمیت گفت: “ببینید ، من بعضی اوقات احساس می کنم که خوش شانس می شویم. وقتی می خواهیم برنامه ها را اجرا کنیم ، می خواستیم آنها را پشت پا نگه داریم و در این بازی برنده شویم ، وقتی اسمیت دست به چوب می زد ، خوش شانس شدم که او را در پایین پا خفه کردم ، او یک بازیکن برتر است ، این یک ویکت بزرگ برای ما بود. برنده شدن در این بازی برای تحرک بخشیدن به سری T20I مهم بود. “

در حالی که هند با پیروزی حساب خود را در سوپرلیگ ODI باز کرد ، استرالیا این سری را 2-1 برد. شانس در کنار هند بود ، برای شروع با Kohli که برای اولین بار در این سری بازی را برنده شد و تصمیم گرفت خفاش کند.

در حالی که درجه یک به طور هم صدا شلیک نشد ، درجه متوسط ​​به چالش کشیده شد و هاردیک پاندیا و راویندرا جادجا به ترتیب با ضربات 92 و 66 برنده مسابقه بازی کردند تا هند را به 302/5 هدایت کنند. خود ویرات کوهلی در حالی که 63 دوی بازی را انجام می داد در میان دویدن قرار گرفت.

“ببینید ، مطمئناً زمینه ها بزرگ است ، زمینهای بازی در این مجموعه خوب بوده است ، به عنوان یک بولر ، شما باید از نظر برنامه بولینگ و جایی که می خواهید بتسمن شلیک کند ، هوشمند باشید. نکته اصلی این است که اجرا کنید برنامه ها و این در نهایت قطعاً کمک خواهد کرد. وارنر این بازی را انجام نمی داد و این فرصتی برای بولرهایمان بود تا استرالیا را در پشت پا قرار دهند. ما به دنبال پیروزی در این بازی بودیم تا حرکت سری T20I را پیش ببریم ، ” گفت شاردول.

شاردول بخشی از تیم T20I نیست ، با این حال ، گام به گام فقط به دنبال استفاده بیشتر از فرصت هایی است که پیش روی او قرار می گیرد.

“من فکر می کنم تیم مدتی قبل انتخاب شده است ، من عضو تیم T20 نیستم ، بنابراین هرگز به آن فکر نکردم. ما به این سری شش مسابقه (سه ODI و سه T20I) نگاه می کنیم. از این به بعد ، ما می توانیم از موقعیت ها به خوبی بهره برداری کنید ، پسران به شرایط عادت می کنند ، “گفت شاردول.

“انتخاب در دست من نیست ، اما هر وقت فرصت بازی پیدا می کنم ، تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد خوبی ارائه دهم که به تیم کمک می کند تا برنده شود. من فکر نمی کنم مواردی از این دست باشد که فقط در یک فرصت پیدا می کنم مسابقه ، در نهایت هر بازیکن می خواهد در این مسابقه برنده شود “.

T Natarajan که اولین ODI خود را بازی کرد دو ویکت گرفت و او اولین موفقیت را برای تیم کوهلی فراهم کرد.

تبلیغ شده

شاردول در مورد ناتاراجان گفت: “ناتاراجان خوب است ، او در IPL خوب کار کرد ، یورکرها را در IPL اعدام کرد ، در این مسابقه با قدرت برگشت و این نشان از شخصیت او دارد. ما به بازیکنانی از این دست نیاز داریم که می توانند مدام بازگردید ، در قالب توپ سفید به عنوان بولر ضربه خواهید خورد ، اما همه چیز به نحوه بازگشت شما بستگی دارد. “

هند و استرالیا اکنون از روز جمعه در سری سه مسابقه T20I شاخ های خود را قفل می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله