سومین ODI: احساس سطح Madan ارتباطی که بین بازیکنان و کارکنان هندی اتفاق نمی افتد ، احساس می کند لادن


مدان لال روز سه شنبه پیشکسوت سابق هند و عضو فعلی کمیته مشورتی کریکت (CAC) گفت که نوع ارتباطی که بین بازیکنان و کارکنان در سطح بزرگسالان مورد نیاز است در حال حاضر در تیم هند اتفاق نمی افتد. اظهارات وی در حالی است که در مورد آسیب دیدگی روهیت شارما ، کشتی گیر ، مقداری سردرگمی وجود دارد. روهیت پس از دو هفته استراحت به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ، در لیگ برتر هند (IPL) سه مسابقه انجام داده بود و سپس برای ترمیم مجدد به آکادمی ملی کرکت (NCA) رفت تا اینکه با بقیه بازیکنان هند به استرالیا پرواز کند.

اخبار

قبل از شروع سری ODI ، ناو هندی ویرات کوهلی گفته بود که بازی انتظار برای آسیب دیدگی روهیت ایده آل نیست. با این حال ، در همان روز ، BCCI با انتشار یک آزادنامه اظهار داشت که Rohit به استرالیا سفر نکرده است زیرا باید برای پدر بیمار خود حاضر شود.

“هرچه ویرات کوهلی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که کاملاً صحیح است ، من نیز از او به همین دلیل پشتیبانی می کنم زیرا وضوح با کاپیتان یک الزام است زیرا تیم تیم را هدایت می کند. هم مربی و هم کاپیتان باید از اتفاقات بازیکنان خود آگاه باشند. فقط روهیت یا حق رای دادن او (سرخپوستان بمبئی) می تواند پاسخ دهد که چرا او فقط 70 درصد از تناسب اندام برخوردار بود. من فکر می کنم که ارتباطات در تیم باید در سطح خوبی باشد. نوع ارتباطی که لازم است اتفاق نمی افتد ، باید در مورد آنچه اتفاق می افتد شفافیت وجود داشته باشد “، مادان لعل به ANI گفت.

لال با توجه به مصدومیت های رخ داده در طی ماه گذشته ، گفت: “ببینید ، از یک طرف ، شما در مورد قدرت نیمکت صحبت می کنید و از طرف دیگر در مورد مصدومیت صحبت می کنید. اگر دو بازیکن آنجا نباشید ، فکر می کنم هیچ تیمی وجود ندارد ، اگر بازیکنان دوره توانبخشی مناسب را پشت سر نگذارند ، مصدومیت ها ادامه خواهد یافت. بازیکنان دیگری نیز هستند که می توانند کار را انجام دهند ، مصدومیت ها بخشی از بازی هستند. “

هند در حال حاضر سری ODI را در برابر استرالیا از دست داده است زیرا این تیم در دو مسابقه اول این سری کوتاه آمده است. در هر دو مورد ODI ، مردان آبی پوش بیش از 370 دوش را واگذار کردند. شاگردان کوهلی ODI اول را با 66 ران از دست دادند ، در حالی که در دومین کشور ، هند با 51 ران باخت.

“بولینگ ما کلیک نکرده است و اگر ویکت های زودهنگام دریافت نکنید ، احتمال دارد که مخالفت ها امتیاز بالایی را در صفحه کسب کنند. با توجه به شرایط ویکت در استرالیا ، اگر موفقیت خوبی کسب نکنید ، اسپینرها نیز مبارزه می کنند در اواسط ، دفعه قبل هیچ دیوید وارنر و استیو اسمیت در تیم نبودند و این دو نفر بهترین بازیکنان جهان هستند و وقتی بازیکنان برتر به تیم می آیند ، این سناریو را تغییر می دهد. در ضرب و شتم ، ما خوب کار کردیم اما بزرگ کل کمی دشوار است ، و هنگامی که می خواهید حمله کنید احتمال از دست دادن ویکت بالا می رود ، “گفت لال.

تبلیغ شده

“بولینگ ویکت به ویکت باید از نظر من انجام شود اما در این زمان مشکل این است که بولرهای هندی در تلاش هستند تا زود ویکت بگیرند. ما همچنین میدان خوبی نداریم و این ایده آل نیست زیرا بولرها همیشه نیاز دارند حمایت از زمینه سازان آنها “، وی افزود.

ODI نهایی این سری سه مسابقه روز چهارشنبه در کانبرا برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله