“سوء استفاده از بازیکن من مانند سوء استفاده از خانواده من است”: آنچه گوتام گامبیر به ویرات کوهلی در جریان دعوا در زمین گفت – گزارش

جدال زشت بین گوتام گامبیر و ویرات کوهلی اساساً دهلی بود و منتظر وقوع بود. هر دو به مشت زدن اعتقادی ندارند و بار خود را از نارضایتی متقابل نسبت به یکدیگر حمل کرده اند. نظرات بین کسانی که بعد از بازی IPL بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز در دوشنبه شب که درگیری بین دو بازیکن قهرمان جام جهانی رخ داد، تقسیم شده است.

برخی آن را نوجوانانه می دانستند، عده ای دیگر ادویه و ایده رقابت شدید را دوست داشتند، در حالی که معتقدان راسخ به «بازی جنتلمن ها» فکر می کردند که می شد از آن اجتناب کرد. پس دوشنبه شب در لاکنو چه اتفاقی افتاد؟ یکی از شاهدان عینی که در یکی از حفاری‌های تیم حضور داشت، گزارشی از وقایع را به PTI ارائه کرد.

“شما در تلویزیون دیدید که مایرز و ویرات در چند متری پس از مسابقه در کنار هم راه می رفتند. مایرز از کوهلی پرسید که چرا مدام از آنها سوء استفاده می کند و ویرات نیز به نوبه خود از او پرسید که چرا او (مایرز) به او خیره شده است؟ که (آمیت) میشرا به داور شکایت کرده بود که ویرات دائماً از نوین (الحق) که بازیکن شماره 10 است سوء استفاده می کند.

او گفت: “گاوتام که احساس می‌کرد اوضاع ممکن است زشت شود، مایرز را کشید و به او گفت که مکالمه نداشته باشد، وقتی ویرات نظر داد. تبادل گرمی که بعد از آن انجام شد کمی نوجوان به نظر می‌رسید.”

“گوتام پرسید “کیا بول راه هاین بول”(چی می گفتی؟) و ویرات پاسخ داد: ‘مین آپکو کوچ بولا هی ناهین، آپ کیون غس راهین هو’ (چرا در میان می آیی در حالی که من چیزی به شما نگفته ام).

گوتام پاسخ داد، ‘Tuney agar mere player ko bola hai, Matlab tune meri family ko gaali diya hai. (تو از بازیکن من سوء استفاده کردی و این مثل سوء استفاده از خانواده من است) و پاسخ ویرات این بود: خانواده تو آپ آپنه کو سامبال که رخیه. (سپس مراقب خانواده خود باشید).

“پاسخ نهایی گامبیر قبل از جدایی آنها این بود”توه آب تو موجه سیخایگا…» (پس حالا باید از شما یاد بگیرم…)» شاهد عینی گفت که در حالی که این وضعیت متشنج بود و یک ضربه به دور از تبدیل شدن به یک بازی آزاد برای همه بود، اما همه چیز از هر دو طرف کمی نوجوان به نظر می رسید. .

این یک لحظه «دژاوو» برای همه کسانی بود که این دو را در سال 2013، زمانی که نایت رایدر کلکته در حال بازی رویال چلنجرز بنگلور بودند، دیده بودند.

کوهلی در آن زمان فوق ستاره در حال ساخت بود و گامبیر، خارج از تیم هند، یک کاپیتان زیرک در KKR بود.

در سال 2023، گامبیر همچنان یک آتش نشان است که یک کارشناس تلویزیونی و همچنین مربی یک فرنچایز است که در آن کاپیتان کنترل از راه دور است.

همینطور برای کوهلی، که از نظر روحی کاپیتان RCB باقی مانده است. با این حال، روی کاغذ، Faf du Plessis کاپیتان است.

“این یک رابطه بین این دو کمی پیچیده است. گوتام انسان بدی نیست، اما ساده ترین فرد برای رسیدگی نیست. او کاری نداشت که با انگشت روی لب به جمعیت چیناسوامی، که به نام ویرات قسم می خورد، اشاره کند.

بازیکن سابق هند که این لباس را به اشتراک گذاشته بود: “اکنون اینجا، ویرات فرصتی برای نشان دادن یک شیک بودن پیدا کرد، و او این کار را کرد. او می داند که گوتام منتقد سرسخت کاپیتانی خود بوده و حتی یک قدم هم به عقب برنمی دارد.” اتاق با هر دو، گفت.

همانطور که کوهلی در یک ویدیوی RCB گفت، “باید آن را بگیرید، در غیر این صورت آن را ندهید.” هر دو بازیکن تمام هزینه های مسابقه خود را جریمه کرده اند، اگرچه هیچ کس نمی داند که جریمه مربی توسط BCCI چگونه محاسبه می شود.

این نیز کمکی نکرد که کوهلی تنها در توییتر 55.4 میلیون دنبال کننده دارد، در حالی که نماینده پارلمان BJP نیز با 12.5 میلیون دنبال کننده از خود بی اهمیت نیست.

افرادی که در محله‌های نزدیکشان هستند، یا سعی می‌کنند آن‌ها را شیر کنند یا روایتی نادرست بسازند. مانند یکی از تیم محتوای رسانه های اجتماعی RCB که از کاپیتان معمولی دو پلسیس در مورد “پرخاشگری” کوهلی می پرسد. این همان نوع تجاوزی است که کاپیتان سابق هند اعتراف کرد که احساس “جعلی” می کرد.

اما تیم رسانه اجتماعی RCB در تلاش برای توجیه آن، خود را احمقانه تر نشان می دهد.

از سوی دیگر، گاوراو آرورا، دبیر سیاسی گامبیر، از مدیریت توییتر خود @gauravbir786 نوشت: “از ترول های خود بخواهید که از دختران گوتام گامبیر سوء استفاده کنند، یک پست غیرقابل قبول است. مسابقات می آیند و می روند. کمی کلاس کوهلی را نشان دهید!” در پایان، این یکی دیگر از ناخواسته ها و رقابتی بود که هیچکس از آن بوی گل رز بیرون نیامد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله