سه تست کریکت پاکستانی دیگر در نیوزلند مثبت برای ویروس کرونا: گزارش


سه عضو دیگر از گروه 54 نفره پاکستان در نیوزیلند آزمایش COVID-19 مثبت داشته و تعداد کل موارد آلوده را به 9 نفر رسانده است. یک منبع رسمی در هیئت کریکت پاکستان گفت که مقامات بهداشتی نیوزلند تأیید کرده اند که سه نفر مثبت بوده اند در حالی که یک نتیجه در انتظار است. این منبع گفت: “اما نکته اصلی این است که این سه نتیجه مثبت در دست بررسی است تا مشخص شود آیا موارد تاریخی هستند یا عفونت های جدید هستند.” کاپیتان سابق سرفراز احمد و مأمور صلح محمد عباس از جمله موارد تاریخی هستند.

اخبار

این منبع قبلاً گفته بود که وقتی 6 عضو مثبت آزمایش کردند ، دو مورد از موارد تاریخی بود و آنها به زمین تیمی که در انزوا بودند اجازه داده شد در حالی که چهار نفر دیگر در یک طبقه جداگانه در قرنطینه هستند. وی گفت: “مشخص شده است كه موارد تاریخی مشكوك به انتقال عفونت به دیگران نیستند زیرا آنها ضد بدن مورد نیاز را ایجاد كرده اند اما موارد جدید به گونه دیگری درمان می شوند.”

مقامات بهداشتی نیوزلند در یک انتشار رسمی گفتند که روز گذشته روز گذشته از 46 عضو تیم کریکت پاکستان در کریستچرچ که تا آن زمان نتایج منفی COVID-19 را بدست آورده بودند ، سواب گرفته شد. از این تعداد ، 42 نفر متعاقباً نتیجه آزمایش منفی دیگری را پس داده اند.

سه نفر تحت تحقیق هستند تا مشخص شوند آیا این موارد تاریخی هستند یا خیر و یک نتیجه آزمایش در انتظار است. تیم بازدید کننده مجاز به آموزش نیست تا زمانی که افسر پزشکی Canterbury DHB از عدم رضایت وی از انتقال فعالیت COVID-19 به هیچ وجه از فعالیت های آموزشی اطمینان حاصل کند.

یک منبع دیگر گفت که تا چهارشنبه مشخص خواهد شد که آیا سه پرونده مثبت و یک نتیجه معلول تاریخی هستند یا خیر. شش عضو در 24 نوامبر هنگامی که تیم از پاکستان وارد نیوزیلند شدند و اقامت اجباری 14 روزه خود را در انزوا مدیریت کردند ، آزمایش مثبت داشتند.

چند روز بعد ، عضو هفتم مثبت آزمایش شد و به سایر هم تیمی های آلوده در قرنطینه پیوست. در همین حال ، PCB توجه جدی به حوادث مربوط به برخی از اعضای گروه تور که ظاهراً سعی در ایجاد این تصور دارند که انزوا یا قرنطینه آنها شبیه گذراندن وقت در زندان است را یادداشت کرده است.

یک منبع گفت: “هیئت مدیره همچنین از نحوه فوری پیام صوتی مدیر عامل شرکت واسم خان از نیوزیلند به برخی از مردم رسانه های پاکستان رضایت ندارد.”

“PCB آگاه است که برخی از اعضای گروه در نیوزیلند از طریق تماس با رسانه های پاکستانی این تصور را دارند که با آنها رفتار عادلانه ای نشده و احساس می کنند در نیوزیلند در زندان هستند.”

تبلیغ شده

واسیم خان اندکی پس از مثبت شدن نتیجه مثبت 6 نفر از اعضای گروه ، پیام صوتی ارسال کرده در حالی که تعداد کمی از آنها با نقض پروتکل های COVID-19 تنظیم شده توسط مقامات بهداشتی نیوزلند برای بازیکنان و مقامات بازدید کننده مواجه شده اند.

در این پیام صوتی ، واسم به بازیکنان هشدار داده بود كه پروتكل های بهداشتی را دوباره نقض نكنند زیرا این امر می تواند عواقب جدی بر نتیجه تور داشته باشد. او همچنین از فداکاری های بازیکنان به خاطر کریکت قدردانی کرده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله