سناریوی پلی آف IPL 2023: چگونه نتیجه بازی SRH می تواند بر 4 امید برتر RCB Virat Kohli تأثیر بگذارد

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در طول IPL 2023© BCCI

برای رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) 2023 که در حال انجام است، یک مسابقه پر پیچ و خم بوده است و با دو بازی مانده به پایان، Virat Kohli And Co هنوز شانس مناسبی برای راهیابی به پلی آف دارد. با 12 امتیاز از 12 بازی، RCB در رده پنجم جدول قرار دارد و پیروزی در برابر سان رایزرز حیدرآباد در روز پنجشنبه آنها را به عنوان یک مدعی ثابت برای مکان های پلی آف قرار می دهد. در مسابقه قبلی خود، RCB کاملاً از راجستان رویالز پیشی گرفت و بولرها نقش بزرگی داشتند.

با دو مسابقه مانده به پایان، RCB این شانس را دارد که به امتیاز 16 امتیازی برسد، اگر بتواند SRH و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را شکست دهد. پس از اینکه پنجاب کینگز توسط دهلی کپیتالز در یک مسابقه نزدیک شکست خورد، دو برد باید برای کسب سهمیه برای آنها کافی باشد.

در حال حاضر، تنها رقابتی که آنها با آن روبرو هستند از سرخپوستان بمبئی است که می توانند با 16 امتیاز به پایان برسند، اما RCB برتری جزئی دارد زیرا آنها در حال حاضر دارای نرخ خالص بالاتری هستند.

با این حال، باخت در دو بازی اخیر، RCB را در دردسر بزرگی قرار خواهد داد. Virat Kohli And Co می تواند در این سناریو به تنها 14 امتیاز برسد و به راجستان رویالز، پنجاب کینگز و نایت سواران کلکته اجازه می دهد تا رویاهای خود را زنده نگه دارند. در این صورت، نرخ اجرای خالص تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.

در نتیجه، پیروزی در برابر SRH رده پایین برای حفظ شتاب و همچنین حفظ نرخ اجرای خالص که می تواند برای آینده آنها بسیار مهم باشد، بسیار مهم است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله