سفارش بالا SRH تحت فشار قبل از بازی KKR

سان‌رایزرز حیدرآباد در دیدار روز پنجشنبه در حیدرآباد در لیگ برتر هند میزبان کلکته نایت رایدرز، انتظار ثبات بیشتری را از تیم برتر خود دارد. هر دو تیم در انتهای جدول به سر می‌برند و یک باخت دیگر شانس صعودشان به پلی‌آف را به خطر می‌اندازد. بازگرداندن آبیشک شارما به اوپن در بازی قبلی برای Sunrisers کارساز بود و اکنون آنها امیدوارند که بازکننده دیگرشان، مایانک آگاروال، کمی تسلط داشته باشد. ضربه زدن به طور کلی برای Sunrisers کلیک نکرده است و بنابراین جای تعجب نیست که آنها در نیمه دوم مسابقات در وضعیت ناامید کننده ای قرار بگیرند.

در حالی که آگاروال با امتیاز 110 در صدر می رسد، راهول تریپاتی شماره سه نیز وضعیت بهتری ندارد. کاپیتان آیدن مارکرام نیز باید از جلو رهبری کند و هری بروک با وجود صد گلزنی، در اکثر بازی‌ها شکست خورده است.

او به وضعیت متوسط ​​بازگشته است و مدیران امیدوارند که او کمی ریتم پیدا کند.

نادیده گرفتن واشینگتن ساندار همه کاره از مسابقات IPL به دلیل مصدومیت ضربه بزرگی به Sunrisers است.

Pacer Umran Malik بدترین نرخ اقتصادی را در بین پرتاب کننده ها دارد و تنها پنج ویکت در هفت بازی کسب کرده است که به بدبختی های تیم کمک کرده است.

KKR نیز انتظار دارد تسلط بیشتری از ضربات خود داشته باشد زیرا آنها به دنبال بازگشت به کمپین خود پس از شش شکست در 9 بازی هستند.

آنها در هر سه بخش بازی ناتوان بودند، چیزی که کاپیتان نیتیش رانا پس از باخت به جاینت گجرات به آن اشاره کرد.

او گفته بود: «در بازی‌های حساس و مقابل حریفان برتر، باید تمام اصول اولیه را در هر سه بخش بازی به خوبی انجام دهید.

رعنا ثباتی را که از او انتظار می رود نشان نداده است در حالی که N Jagadeesan در اوج تلاش کرده است. هم جیسون روی و هم رحمان الله گورباز فرم خوبی را در اوج نشان داده اند اما مدیران تنها می توانند یکی از آنها را بازی کنند.

سرعت نشتی کاسه داران نیز به KKR آسیب رسانده است. آندره راسل و شاردول تاکور قهرمان همه کاره بیش از 10 ران در هر اوور دریافت کرده اند. هارشیت رانا در اولین بازی خود خوب ظاهر شد و به احتمال زیاد دوباره شروع خواهد کرد.

اسپین سه گانه وارون چاکاراوارثی، سونیل نارین و سویاش شارما موثر بوده است اما نیاز به حمایت بول داران سریع دارد.

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، رحمان الله گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکروارتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ان جاگادیسان آرمارا، سویاشوو ، دیوید ویز، کولوانت خجرولیا، لیتون داس، ماندیپ سینگ و جیسون روی.

Sunrisers Hyderabad:آیدن مارکرام (ج)، عبدالصمد، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، آبیشک شارما، مارکو جانسن، فضلحق فاروقی، کارتیک تیاگی، بوونشوار کومار، تی. ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، مایانک آگاروال، هاینریش کلااسن، مایکانیل مارکانده، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سانویر سینگ، اوپندرا یاداو، مایانک داگار، نیتیش کومار ردی، آکال حسین و آنمولپریت سینگ.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله