سرخپوستان بمبئی XI در مقابل Sunrisers Hyderabad، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا Jofra Archer راه خود را بازخواهد کرد؟

سرخپوستان بمبئی در مسابقه قبلی خود در IPL 2023، نایت رایدرهای کلکته را با پنج ویکت شکست دادند. قهرمانان پنج دوره اکنون همه آماده هستند تا روز سه شنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد به مصاف سان رایزرز حیدرآباد بروند. بازی مقابل KKR یک مسابقه به یاد ماندنی بود زیرا MI اولین بازی‌کنندگان Arjun Tendulkar و Duan Jansen را در Playing XI خود داشت. در تعقیب یک هدف 186، بیشترین سهم را ایشان کیشان داشت که 58 توپ را از 25 توپ شکست. در سه بازی گذشته، MI از خدمات ستاره خود جوفرا آرچر که به دلیل آسیب دیدگی آرنج غایب بود، غایب بوده است. جالب است که ببینیم آیا آرچر به Playing XI باز خواهد گشت یا خیر.

MI که در دو بازی اول با مشکل مواجه شده بود، اکنون در کنار تیلاک ورما که ارتباط خوبی نیز دارد، به دنبال یک طرف بسیار متعادل است، در حالی که دوتایی پرشور کامرون گرین و تیم دیوید نیز در زمانی که بیشترین اهمیت را داشت، کالاها را تولید می کنند.

در بخش بولینگ، پیوش چاولا زیرک تمام تجربیات خود را به منصه ظهور رسانده و به همراه هریتیک شوکین جوان، یک دوتایی اسپینی قدرتمند را تشکیل داده است.

در غیاب آرچر، رایلی مردیث مسئولیت را در دو بازی اخیری که انجام داده است به عهده گرفته است، اما MI هنوز در یک واحد سرعت ثابت که روز گذشته جیسون بهرندورف را امتحان کرده بود، به صفر نرسیده است.

آرجون تندولکار و دوان یانسن نیز روز یکشنبه اولین بازی IPL را دریافت کردند و باید دید که آیا MI با این دو تداوم خواهد داشت یا خیر.

XI پیش بینی شده MI در مقابل SRH:روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (هفته‌انه)، کامرون گرین، تیلاک وارما، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، آرجون تندولکار، دوان جانسن/جوفرا آرچر، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، رایلی مردیت

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله