سرخپوستان بمبئی XI در مقابل سوپر غول‌های لاکنو، IPL 2023 را پیش‌بینی کردند: آیا تیلاک وارما جای خود را بازخواهد گرفت؟

IPL 2023: MI در درگیری بعدی خود با LSG روبرو می شود© BCCI

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه کریکت Ekana در لاکنو در مسابقه آتی خود در IPL 2023 به مصاف لاکنو سوپر غول‌ها خواهند رفت. قهرمانان پنج دوره پس از شکست دادن گجرات تایتانز با 27 ران در یک مسابقه پر امتیاز به این درگیری خواهند آمد. MI با 14 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در آستانه صعود به پلی آف قرار دارد. با این حال، تیم تحت هدایت روهیت شارما به دلیل مصدومیت، از خدمات تیلاک ورما، مهاجم جوان خود محروم می شود. جالب است که آیا او جایگاه خود را در Playing XI باز می گرداند یا خیر.

Suryakumar Yadav به بهترین های نفس گیر خود بازگشته است و نقش مهمی در بردهای بمبئی در دو بازی قبلی داشت. روهیت شارما با کمی دویدن در تورنمنت، ریتمی در برابر غول‌های گجرات پیدا کرد و به دنبال یک ضربه قابل توجه در برابر LSG خواهد بود.

در غیاب تیلاک وارما، بمبئی یک جانشین توانا در نهال وادهرا پیدا کرده است که به نظر می رسد با هر فرصتی در صحنه بزرگ بهتر می شود.

در جبهه بولینگ، پیوش چاولا، اسپینر کهنه کار، همچنان زندگی را برای باتترها سخت می کند، در حالی که آکاش مادوال، تازه کار، سرعت مورد نیاز حمله را تقویت کرده است.

دث بولینگ همچنان یکی از نگرانی‌هایی است که کریس جردن جایگزین جوفرا آرچر در دو بازی اخیر لو رفت.

انتظار می رود که این یک بازی کم امتیاز دیگر در اینجا باشد و اسپینرهای هر دو طرف می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند.

XI پیش بینی شده MI در برابر LSG:روهیت شارما، ایشان کیشان، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، کریس جردن، کومار کارتیکیا، آکاش مادوال، جیسون بهرندورف

زیر ضربه: نهال وادهرا

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله