سرخپوستان بمبئی XI در مقابل راجستان رویالز، IPL 2023: بازگشت جوفرا آرچر را پیش بینی کردند؟

سرخپوستان بمبئی در جریان IPL 2023© BCCI

هندی‌های بمبئی پس از دو باخت متوالی در لیگ برتر هند (IPL) 2023، زمانی که یکشنبه به مصاف راجستان رویالز می‌روند، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی هستند. تیم تحت رهبری روهیت شارما اجمالی امیدوارکننده نشان داده است، اما نتایج واقعاً به نتیجه نرسیده است و در نتیجه، برندگان پنج دوره در حال حاضر نهم جدول امتیازی هستند. با این حال، خبرهای خوبی برای MI وجود دارد زیرا انتظار می رود جوفرا آرچر ستاره همه جانبه خود را از مصدومیت در مسابقات بازگرداند.

روهیت شارما و ایشان کیشان یک بار دیگر این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت تا تیم را با شروع محکم در صدر ضربات با سوریاکومار یاداو در شماره 3 بکوبند. برای تبدیل آنها به نمرات بزرگ در IPL 2023.

دوتایی همه جانبه کامرون گرین و تیم دیوید نیز برای برنامه‌های MI بسیار مهم خواهند بود، زیرا آنها همه را با مارک بولینگ موثر و ضربات انفجاری خود هیجان زده کرده‌اند. در بخش باتینگ، نهال وادهرا و تیلاک ورما نیز به دنبال کمک خوبی برای فرانچایز خود خواهند بود.

در بخش بولینگ، آرجون تندولکار جوان پس از نمایش منظم در مقابل گجرات تایتانز، انتظار می‌رود شانس دیگری به دست آورد و او به دو نفر خارج از کشور جوفرا آرچر و جیسون برندوف کمک کند. انتظار می رود پیوش چاولا تخصص خود را در بخش اسپین ارائه دهد.

MI پیش بینی یازدهم: روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، کامرون گرین، تیم دیوید، تیلاک ورما، نهال وادهرا، آرجون تندولکار، پیوش چاولا، جیسون بهرندوف، جوفرا آرچر

موضوعات ذکر شده در این مقاله