سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا آرجون تندولکار جایگزین ارشد خان خواهد شد؟

عکس فایل آرجون تندولکار.© AFP

کلاس و شجره هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج‌گانه بمبئی، یک بار دیگر در دیداری حساس در لیگ برتر هند در موهالی به مصاف یک پادشاه غیرقابل پیش‌بینی پنجاب خواهند رفت. یک برد به MI فشار بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات را می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند. MI در نسخه قبلی رتبه دهم و آخرین را به پایان رسانده بود. تیم بمبئی در حال حاضر با هشت امتیاز از هشت مسابقه در رده هفتم قرار دارد و اوضاع برای تیم روهیت شارما خوب به نظر نمی رسد.

این برد توسط تیم دیوید، کریکت‌باز استرالیایی متولد سنگاپور ساخته شد، که در فینال در طول 14 توپ شکست‌ناپذیر 45 توپ خود، سه شش ششی را با یورتمه سواری به پایان برد تا پیروزی را از آرواره‌های شکست ربود.

در حالی که سوریاکومار یداو (55)، کامرون گرین (44)، ایشان کیشان (28) و تیلاک ورما (29) کمک‌های مهمی از سوریاکومار یداو (55) متخصص هندی T20 داشتند، هیچ‌کدام نمی‌توانست با وحشیانه ضربات دیوید برابری کند.

باتر 27 ساله درجه متوسط، پنج شش و دو مرز را با نرخ ضربه بیش از 300 شکست، زیرا سرخپوستان بمبئی در زمین چمن خانگی پیروز شدند.

با این حال، فرم روهیت، کاپیتان MI، بزرگترین نگرانی برای قهرمانان پنج دوره IPL است و خیلی به کاپیتان هند در روز چهارشنبه بستگی دارد تا بتواند تیمش را پس از سه ران در بازی مقابل رویالز حمایت کند.

سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب را پیش بینی کردند:

روهیت شارما (C)، ایشان کیشان (هفته‌انه)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، جوفرا آرچر، آرجون تندولکار، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، رایلی مردیت

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله