سرخپوستان بمبئی بدون ستاره پیسر در مقابل KKR; تیم دیوید اعتراف می کند که “برنامه ریزی دشوار” برای رینکو سینگ

انتظار می‌رود هندی‌های بمبئی در چهارمین بازی خود در لیگ برتر هند مقابل کلکته نایت رایدرز در بمبئی، بدون بازیکن سریع خود جوفرا آرچر به میدان بروند. آرچر دو بازی اخیر هندی‌های بمبئی را از دست داده است، زیرا در روز 2 آوریل در بنگلور بازی افتتاحیه فصل را انجام داده است، زیرا یک دردسر تازه برای آرنج او را در کنار زمین قرار داده است.

در دسترس نبودن Archer مطمئناً مشکلات MI را تشدید کرده است که تا به حال یک برد برای نشان دادن از سه بازی داشته اند و جاسپریت بومراح نیز کل IPL 2023 را از دست داده است.

تیم دیوید، هندی‌های بمبئی و استرالیایی، تیم دیوید به رسانه‌ها گفت: “در حال حاضر جوف توسط تیم پزشکی مدیریت می‌شود و من بخشی از این گفتگوها نیستم. هر زمان که او را آماده بازی کنند، او آماده بازی خواهد بود.” کنفرانس مسابقه شنبه

در حالی که بولر بازوی راست در بعدازظهر شنبه یک جلسه بولینگ سبک را در اینجا دور از تورهای تمرینی داشت، بعداً برگشت تا یک خفاش بزند و به سهولت بازی در شوت های بزرگ نگاه کرد.

دیوید گفت که برنامه ریزی برای ضرباتی مانند رینکو سینگ از KKR دشوار است، که در زمانی که تیمش به 28 دوش نیاز داشت تا از پنج توپ آخر مقابل گجرات تایتانز برای ثبت پایانی باورنکردنی، 5 6 ران متوالی زد.

حتی در بازی پر گل KKR در جمعه شب مقابل سان رایزرز حیدرآباد، رینکو چهار شش شش و به همان تعداد چهار ضربه زد تا توپ 31 را 58 بیرون بیاورد، البته به دلیل باخت.

دیوید اذعان کرد: “آنها (KKR) چند خفاش کننده خطرناک دارند و (اگر) بولرهای ما آنها را (زودتر) بیرون بیاورند، شروعی عالی برای ما خواهد بود.”

“اما نه، من فکر می کنم برنامه ریزی سخت است. ما بیشتر روی خودمان تمرکز کرده ایم و می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و می دانیم که وقتی بهترین کریکت خود را بازی کنیم به اوج می رسیم.” بازیکن تیزبین استرالیایی گفت: علیرغم رکورد برتر سرخپوستان بمبئی در مقابل KKR – هشت برد در 9 مسابقه اینجا در ورزشگاه وانکهد – این چالش در بعدازظهر یکشنبه سخت خواهد بود.

“من مطمئن نیستم که چند بازی انجام داده ام، بنابراین اظهار نظر در مورد آن دشوار است. این یک تیم جدید (MI) است اما زمین خانه ما است. به عنوان یک تیم خانگی در اینجا ما حمایت زیادی دریافت می کنیم و می خواهیم این را به ما تبدیل کنیم. قلعه،” او گفت.

ما می‌خواهیم همیشه نتایج خوبی بگیریم و می‌خواهیم در مورد سبک کریکتی که می‌خواهیم اینجا بازی کنیم و مقابل هر تیمی بازی کنیم، مطمئن باشیم.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله