«سخت‌تر» از لزیث مالینگا: تمجید عظیم ستاره PBKS برای جوان CSK

سیکاندار رازا، بازیکن همه کاره زیمبابوه و کینگز پنجاب که ضربه می زند، از متیشا پاتیرانا، آهنگساز سریلانکایی تمجید کرد و گفت که خواندن این آهنگساز جوان از لاسیت مالینگای بزرگ سریلانکا بسیار دشوارتر است. سیکاندار گفت که پاتیرانا که در IPL 2023 برای چنای سوپر کینگز بازی می‌کند، از مالینگا بازی‌کننده‌تر است زیرا بازی بولینگ او کمتر می‌شود. “پاتیرانا یک استعداد با کیفیت است. من این را به یاد دارم [Lasith] رویارویی با مالینگا به اندازه کافی سخت بود اما پاتیرانا کمی پیچیده تر است. دستش پایین می آید. به یاد دارم که مالینگا طرف بود. در آن ویکت، با آن کاترها و سرعت 145 کیلومتر در ساعت او، شما فقط نمی دانستید چه چیزی در راه است. الحمدلله که بتونی اون دوش ها رو گل کنی! من فقط سعی می‌کردم یک مرز پیدا کنم، بنابراین خوش شانس بودم که آن سه بار را به دست آوردم. من آن را به شکاف زدم. من حدس می‌زنم وقتی روز شما باشد، شانس به روش‌های عجیبی به شما کمک می‌کند.» بازیکن زیمبابوه گفت.

شیخار داوان، کاپیتان پنجاب کینگز (PBKS) روز چهارشنبه در ورزشگاه کریکت انجمن هیماچال پرادش، در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) کاسه بازی را برد و تصمیم گرفت.

دهلی در حال حاضر از رقابت های پلی آف حذف شده است و قاشق های چوبی برای افتخار بازی خواهند کرد. از سوی دیگر، شکست مقابل دهلی امشب به معنای پایان مبارزات پادشاهان پنجاب نخواهد بود، اما آنها باید به شدت به نتایج دیگری که به نفع آنها می رسد تکیه کنند.

پادشاهان پنجاب (بازیگر یازدهم): شیخار داوان (c)، آتاروا تاید، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (و)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، راهول چهار، کاگیسو رابادا، ناتان الیس و آرشدیپ سینگ.

PBKS Impact Subs: Prabhsimran Singh، Sikandar Raza، Matthew Short، Rishi Dhawan و Mohit Rathee.

پایتخت دهلی (بازیکن یازدهم): دیوید وارنر (ج)، پریتوی شاو، فیلیپ سالت (و)، ریلی روسوو، آکسار پاتل، امان حکیم خان، یاش دهل، کولدیپ یاداو، آنریچ نورجه، ایشانت شارما و خلیل احمد.

زیرمجموعه های DC Impact: موکش کومار، آبیشک پورل، ریپال پاتل، پراوین دوبی و سرفراز خان.

موضوعات ذکر شده در این مقاله