ستایش “Once In a Century” سونیل گاواسکار برای ام اس دونی، امیدوار است این آخرین IPL او نباشد

تصویر فایل MS Dhoni© BCCI

چنای سوپر کینگز آخرین بازی خود در لیگ IPL 2023 را در زمین خانگی خود Chepauk روز یکشنبه مقابل Kolkata Knight Riders انجام داد. علیرغم اینکه در تیم بازنده قرار گرفت، این یک لحظه بسیار ویژه برای تمام هواداران CSK بود زیرا تیم به رهبری ام اس ثونی دور زمین دور زد و از تماشاگران برای حمایت گسترده آنها تشکر کرد. این راهپیمایی همچنین برای بسیاری از طرفداران اشک آور بود زیرا به خداحافظی احتمالی کاپیتان CSK اشاره کرد. از ابتدای فصل گمانه زنی های زیادی مبنی بر اینکه آخرین فصل برای دونی به عنوان بازیکن خواهد بود مطرح شد.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند پس از بازی در مورد دونی صحبت کرد و گفت که دونی باید به عنوان بازیکن تاثیرگذار ادامه دهد و او را بازیکنی خواند که هر قرن یک بار می آید.

“KP (کوین پیترسن) قبلاً در مورد آن صحبت کرده بود، در مورد Impact Player. به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار، او می تواند کنار هم بماند و بازی کند. بازیکنانی مانند او در هر قرن یک بار می آیند، نه حتی یک بار در یک نسل. بنابراین، شما فقط می خواهید گاواسکار به ستاره اسپورت گفت: ما امیدواریم که این آخرین عجله نباشد و او برای مدتی دیگر در آنجا حضور داشته باشد.

جدا از این، گاواسکار در دور بعد از بازی نیز به سمت کاپیتان CSK دوید و روی پیراهن او امضا گرفت. دهنی و گاواسکار بعد از همان لحظه در آغوش گرفتند.

گاواسکار پس از گرفتن امضای دونی روی پیراهنش، روی آنتن گفت: “لطفا یک پیراهن صورتی جدید برای بازی های باقی مانده به من بدهید”.

KKR در 18.3 اورهای 18.3 با امتیاز 147 به پایان رسید و رانا پس از بهترین استفاده از شانس از دست رفته، از جلو پیش افتاد.

تلاش KKR تا حد زیادی با تلاش فوق العاده بولینگ توسط دو اسپین وارون چاکراوارتی و سونیل نارین، که عالی عمل کردند و هر کدام دو ویکت گرفتند، کمک شد.

این شکست همچنین شانس CSK را برای صعود به پلی آف متوقف می کند زیرا تیم میزبان با 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

از سوی دیگر، KKR با یک مسابقه به امتیاز 12 رسید اما امید آنها به نتایج دیگر است.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله