ستایش “سطح بعدی” روهیت شارما برای یاشاسوی جایسوال قرنتوریست پس از پیروزی MI بر RR

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، روز یکشنبه گفت که دیدن تیمش در تعقیب یک ست بزرگ توسط راجستان رویالز بسیار خوشحال کننده است و همچنین از یاشاسوی جیسوال رقیب رقیبش تمجید کرد و گفت که از قدرتی که این بازیکن جوان در ضربات خود داشت شگفت زده شده است. ضربه کوبنده 124 ران جیسوال به رویالز کمک کرد تا امتیاز 212 برای هفت را به دست آورند. این جوان 21 ساله از 62 زایمانی که با آن روبرو شده بود، 16 مرز و 8 عدد شش داشت. با وجود ضربه بازکننده جوان، رویالز بازی را با شش ویکت شکست داد و سه تحویل خالی داشت.

روهیت نشان داد که در جیسوال پتانسیل رسیدن به سمت هند را می بیند.

“من سال گذشته او (جیسوال) را تماشا کردم، او آن را به سطح بعدی رساند. از او پرسیدم “توان را از کجا آوردی”. او گفت که به ورزشگاه می رود، این برای او، هند و RR خوب است.” روهیت در ارائه پس از بازی گفت.

جیسوال که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد، گفت که می‌خواهد سخت کار کند و روی این روند تمرکز کند.

“وقتی قرن خود را کامل کردم، نمی دانستم که آیا توپ به مرز می رود یا خیر. بنابراین برای همه چیز خدا را شکر کردم. این نقطه برجسته بود. چنین روزهایی قطعا می تواند اتفاق بیفتد. من می خواهم روی روند تمرکز کنم و سخت کار کنم. و این باور را داشته باشید. من مثبت اندیش بوده ام و سبک زندگی خوب و مناسبی را حفظ کرده ام که کمک می کند. رانندگی مستقیم، حرکت مستقیم من است.”

روهیت گفت که از راهی که تیم در انجام وظیفه خود برای تعقیب کل کل پیش رفت خوشحال است.

“خوشحال بود که ببینم چگونه هدف را تعقیب کردیم. بازی گذشته نیز، نزدیک شدیم و خودمان را عقب انداختیم تا آنها را تعقیب کنیم. پس خوشحال کننده بود. تیم (دیوید) توانایی و قدرت زیادی دارد. در انتهای بازی. که کمک می کند و داشتن آن خوب است.” کاپیتان همچنین گفت که بازگشت جفرا آرچر به پهلو و بولینگ کامل با شیب بسیار مثبت بود.

“جفرا مصدومیت بزرگی داشت، با بولرها می دانستیم که آنها به تمرین در مسابقه نیاز دارند. اما سرعت او یک نکته مثبت بزرگ بود و ما فکر می کردیم که اینینگ های اسکای در گوشه و کنار است.” سانجو سامسون، کاپیتان رویالز، سوریاکومار یاداو را واگذار کرد و تیم دیوید بازی را در ورزشگاه وانکهده از آنها گرفت.

نيم قرن سورياكومار ياداو (55 توپ از 29 توپ) و 62 ران بدون شكست بين تيم ديويد (45 توپ خارج از 14 توپ) و تيلاک وارما (29 توپ خارج از 21) تعيين كننده بود.

جیسون هولدر، بازیکن قد بلند همه‌جانبه هند وست، گران‌ترین بول‌باز رویالز بود که 55 دوش را تنها در 3.3 اور در شرایط اقتصادی نزدیک به 16 ران در هر اوور واگذار کرد.

سامسون گفت که اینینگ‌های ویژه دیوید، مسابقه را برگرداند.

سامسون پس از بازی گفت: “در تایم اوت، ما فکر می کردیم که با راهی که اسکای (سوریا) پیش می رود، به مبارزه با آن فکر می کردیم و تقریباً به آنجا رسیده بودیم. اما تیم دیوید کار خاصی انجام داد.”

کاپیتان رویالز اضافه کرد که حتی در باخت، تیم استانداردهای بالایی را در تمام بخش های بازی تعیین می کند.

“خیلی خیس بود (خارج از زمین به دلیل شبنم)، نه آنقدر خیس، ما انتظارش را داشتیم اما تجربه مقابله با آن را داشتیم. روشی که ما بازی می‌کردیم، با 9 بازی گذشته که با پیروزی یا نزدیک شدن به ما تمام شد. سامسون افزود، جیسوال در سمت اشتباه قرار گرفت اما شخصاً برای او بسیار خوشحال بود.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله