ستاره های IPL 2008، کاپیتان های MI-RR در مراسم هزارمین مسابقه تورنمنت تجلیل شدند

ساچین تندولکار، بازیکن افسانه‌ای کریکت هندی و کومار سانگکارا، ویکت بان سریلانکا، که در سال 2008 با هندی‌های بمبئی (MI) و پادشاهان پنجاب (که قبلاً به عنوان Kings XI پنجاب شناخته می‌شد) در اولین فصل لیگ برتر هند (IPL) حضور داشتند. روز یکشنبه به مناسبت هزارمین مسابقه لیگ در ورزشگاه وانخده تجلیل شد. چهل و دومین بازی لیگ برتر هند (IPL) بین هندی‌های بمبئی (MI) و راجستان رویالز (RR) در ورزشگاه وانکهد بمبئی در روز یکشنبه، هزارمین بازی این لیگ ثروتمند خواهد بود که این یک نقطه عطف دیگر در بین ثروتمندان و ثروتمندان خواهد بود. تاریخچه مسابقات را تزئین کرد.

ساچین 6 فصل در IPL بازی کرده است که همگی برای هندی های بمبئی بوده است که در مجموع 2334 دوش در 78 مسابقه با میانگین 34.84 به ثمر رسانده است. ساچین 13 پنجاه و صد زیر کمربند دارد که 29 شش و 295 چهار با نرخ ضربه 119.82 زده است. بهترین عملکرد ساچین در IPL 2010 بود. او 618 دوش در 15 مسابقه با میانگین 47.53 با نرخ ضربه 132.61 به ثمر رساند. او در آن فصل 5 گل زد و بهترین امتیاز انفرادی او 89* بود. او در آن فصل “کلاه نارنجی” را برد. MI در آن فصل نایب قهرمان شد. او اکنون نماد تیم MI است.

کومار سانگکارا همچنین در 6 فصل حرفه ای خود 71 بازی IPL انجام داد و 1687 دوش با میانگین 25.95 و نرخ ضربه بیش از 121 به ثمر رساند. Kings، Deccan Chargers و Sunrisers Hyderabad. فصل اول با PBKS در سال 2008 به عنوان بهترین فصل او بود، که در آن او 320 دوش در 10 مسابقه با میانگین 35.55 با چهار پنجاه و بهترین امتیاز 94 به ثمر رساند. او اکنون مربی راجستان رویالز است.

سانجو سامسون، کاپیتان فعلی راجستان رویالز و روهیت شارما، کاپیتان فعلی سرخپوستان بمبئی (MI) نیز با یادبودی توسط جی شاه، دبیر هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) تجلیل شد.

کاپیتان سلطنتی راجستان، سانجو سامسون، برنده بازی شد و تصمیم گرفت روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهده در لیگ برتر هند (IPL) ابتدا در برابر هندی‌های بمبئی بکوبد.

راجستان تلاش می کند تا جایگاه بالای جدول امتیازات را به دست آورد، در حالی که پسر تولد، روهیت شارما تلاش می کند چهارمین بازی خود را برای صعود به لیست برنده شود.

Jofra Archer و Arshad Khan به MI Playing XI پیوستند. جیسون بهرندورف و آرجون تندولکار بازی امروز را از دست خواهند داد. برای RR، ترنت بولت به کنار برگشت.

راجستان رویالز (بازیکن یازدهم): یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (به همراه)، دیودوت پادیکال، دروو جورل، شیمرون هتمایر، راویچاندران اشوین، جیسون هولدر، ترنت بولت، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

سرخپوستان بمبئی (بازیکن یازدهم): روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (و)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، رایلی مردیت، ارشد خان.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله