ساینا نهوال عکسهای گلم را از عروسی گورو سای دوت بازیکن بدمینتون به اشتراک می گذارد

ساینا نهوال تصاویری از حضور در مراسم عروسی گورو سای دوتس بازیکن بدمینتون را به اشتراک می گذارد

ساینا نهوال اخیراً از مسابقات آزاد دانمارک خارج شد و شوهرش پاروپالی کاشیاپ نیز چنین کاری را انتخاب کرد.© توییتر


ساینا نهوال ، ستاره بدمینتون در چند وقت اخیر کاملاً در پلتفرم شبکه های اجتماعی توییتر فعال بوده و تصاویر را به مناسبت های مختلف و در چندین لباس منتشر می کند. جدیدترین بارگذاری های ساینا در این سیستم عامل او را در لباس های مختلف نشان می داد در حالی که در مراسم عروسی گورو سای دات بازیکن بدمینتون مانند مهمانی Sangeet شرکت می کرد. این دختر 30 ساله روز چهارشنبه در توییتر قرار گرفت و سه عکس از عروسی دات را منتشر کرد که در آن دیده می شود برای این مناسبت لباس پر زرق و برق دارد. در زیرنویس این توییت عنوان شده بود: “امروز در عروسی @ GuruSaiDutt1.”

اخبار

ستاره بدمینتون اخیراً از مسابقه آزاد دانمارک خارج شده بود ، در حالی که همسرش Parupalli Kashyap نیز همین تصمیم را گرفت. ساینا به PTI گفته بود: “من از Open دانمارك كناره گرفتم. من تصمیم گرفتم كه فصل را فقط با تور آسیا از ژانویه آغاز كنم.”

این بازیکن 30 ساله هرگونه نگرانی در مورد تناسب اندام را رد کرده بود. وی افزود: “هیچ مشكلی برای مصدومیت وجود ندارد اما اگر سه تورنمنت در آنجا باشد ، منطقی بود … من مستقیم از ژانویه فكر كردم ، می توانم به تور آسیا بروم.”

کاسیاپ دلایل مشابهی را در پشت تصمیم خود برای رد کردن از مسابقات بیان کرد.

تبلیغ شده

کاشیاپ اظهار داشت: “من نیز احساس می کنم که خطر ابتلا به یک تورنمنت را ندارد. بهتر است فصل را با شرکت در مسابقات آسیا از ژانویه آغاز کنیم.”

پیش بینی می شود فیلم زندگی نامه ای براساس سفر نهوال با بازی Parineeti Chopra طی سه ماه آینده در سینماها اکران شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله