ساینا نهوال به دلیل مشکلات تناسب اندام، آزمایشات بازی های آسیایی را رد می کند

ساینا نهوال قهرمان دو دوره بازی های مشترک المنافع به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی در مسابقات انتخابی بدمینتون کشور برای بازی های آسیایی پیش رو شرکت نخواهد کرد. انجمن بدمینتون هند (BAI) آزمایشی را از 4 تا 7 می در آکادمی عالی جوالا گوتا در تلانگانا انجام خواهد داد تا تیم را برای مسابقات معتبری که از 23 سپتامبر تا 8 اکتبر در هانگژو چین برگزار می شود، انتخاب کند. ساینا نهوال چون مشکلات تناسب اندام دارد در این مسابقه شرکت نخواهد کرد.

با این حال، بقیه بازیکنانی که برای آزمایشات دعوت شده اند، این هفته برای کسب امتیاز رقابت خواهند کرد. ساینا آخرین بار در اورلئان مسترز بازی کرد. مرد شماره یک سابق جهان که مدتی با آسیب‌دیدگی مبارزه می‌کرد، از آزمایش‌های مسابقات قهرمانی مختلط بدمینتون آسیا در ژانویه صرفنظر کرد. او همچنین آزمایشات بازی های مشترک المنافع را در سال گذشته از دست داده بود.

BAI به طور مستقیم پی وی سیندو دارنده دو مدال المپیک (شماره 11 جهان)، اچ اس پرانوی (شماره 9 جهان)، جفت مردان چیراگ شتی و ساتویکسایراج رانکیردی (شماره 6 جهان) و ترکیب زنان تریسا جولی و گایاتری گوپیچاند (ورز) را انتخاب کرده بود. شماره 19) برای بازی های آسیایی “بر اساس قرار گرفتن آنها در لیست 20 رده بندی برتر BWF در تاریخ 18 آوریل”.

فدراسیون ملی فهرستی از بازیکنان برای حضور در آزمون های انتخابی بازی های آسیایی را در تاریخ 22 آوریل اعلام کرده بود و 28 آوریل را به عنوان آخرین مهلت تایید صلاحیت تعیین کرده بود.

کیدامبی سریکانث دارنده مدال های نقره و برنز قهرمانی جهان (شماره 23 جهان) و قهرمان بازی های مشترک المنافع لاکشیا سن (شماره 24 جهان)، برنده مسابقات اورلئان مسترز سوپر 300 پریانشو راجاوات، قهرمان ملی میتون مانجونات و قهرمان المپیک توکیو B سای در بین مردان المپیکی توکیو B سای هستند. بازیکنان تک نفره، که باید در آزمایشات با آن مبارزه کنند.

در انفرادی زنان، آکارشی کاشیاپ، مالویکا بانسود، اشمیتا چالیها، اوناتی هودا از شاتل های انفرادی زنان حاضر در آزمایش ها خواهند بود. سه بازیکن برای انفرادی مردان و زنان انتخاب خواهند شد، در حالی که دو زوج دونفره مختلط و یک دونفره مردان و یک زوج دونفره زنان از آزمایشات انتخاب خواهند شد.

لیست بازیکنان آزمایشی انتخابی بازی های آسیایی 2023:

انفرادی مردان:لاکشیا سن، کیدامبی سریکانث، پریانشو راجاوات، میتون مانجونات، سای پرانیث، میسنم میرابا، بهارات راگاو، انسال یاداو، سیدانت گوپتا

انفرادی زنان:آکرشی کاشیاپ، مالویکا بانسود، آشمیتا چالیها، آدیتی بات، اوناتی هودا، آلیشا نایک، شریانشی والیشتی، آنوپاما آپادحیای

دونفره مردان: MR Arjun/Dhruv Kapila، Krishna Prasad/Vishuvardhan، Suraj Goala/Pruthvi Roy، Nithin HV/Sai Pratheek.

دونفره زنان: آشوینی بات/شیخا گاوتام، تانیشا کراستو/آشوینی پوناپا، رادیکا شارما/تانوی شارما

دونفره مختلط: روهان کاپور/سیکی ردی، سای پراتیک/تانیشا کراستو، هاریهاران/وارشینی، همگندرا بابو/کانیکا کانوال.

موضوعات ذکر شده در این مقاله