ساکشی همسر MS Dhoni در 32 سالگی تولد خود عکس شایان ستایش به اشتراک می گذارد. به عکس مراجعه کنید

ساکشی در سی و دومین سالگرد تولدش با ستایشی MS Dhoni به حالت شایان ستایش می پردازد.  به عکس مراجعه کنید

MS Dhoni در حالی که یک تی شرت مشکی پوشیده است دیده می شود در حالی که ساخی با لباسی نقره ای رنگ زیبا به نظر می رسد.© اینستاگرام


ساکشی ، همسر MS Dhoni ، که روز پنجشنبه تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت ، یک عکس شایان ستایش با همسرش منتشر کرد ، در حالی که هر دو لبخند بزرگی دارند. ساکشی تصویری را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن دهونی دیده می شود که یک تی شرت مشکی پوشیده در حالی که ساکشی با لباسی زرق و برق دار به رنگ نقره ای به نظر می رسد. آخرین بار کریکتور کهنه کار هندی به نمایندگی از Chennai Super Kings (CSK) ، در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) ، دیده شد. Dhoni در تمام دوره های مسابقات تاکنون نائب قهرمان امتیاز مستقر در چنای بوده است و به این تیم کمک می کند تا به عنوان یکی از موفق ترین طرف های تاریخ لیگ شناخته شود.

اخبار

با این حال ، CSK در IPL 2020 وضعیت خوبی نداشت و نتوانست برای اولین بار در تاریخ خود به پلی آف راه یابد. Dhoni تلاش کرد تا تأثیر زیادی بگذارد و در 14 مسابقه و با ضربات 116.27 فقط 200 دوی در 25 مسابقه به ثمر برساند.

39 ساله در آگوست سال جاری اعلام بازنشستگی از کریکت بین المللی کرده بود.

تبلیغ شده

تیم هند در مرحله بعدی به مصاف استرالیا خواهد رفت که شامل روابط ODI ، درگیری T20I و چهار مسابقه تست است. روهیت شارما در درگیری های محدود و عدم اطمینان از آمادگی جسمانی خود در تیم هند حضور نخواهد داشت.

ناخدا ویرات کوهلی پس از پایان اولین آزمون ، در مرخصی پدری اعطا شده توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه بازمی گردد.

مباحث ذکر شده در این مقاله