ساچین تندولکار می گوید: AUS vs IND: Rohit Sharma باید در استرالیا باشد اگر همه آزمایشات تناسب اندام را پشت سر بگذارد


ساچین تندولکار گفت که در صورت موفقیت در تست های آمادگی جسمانی ، یک بازیکن با کالیبر روهیت شارما برای سری آینده تست باید در استرالیا باشد. تندولکار گفت که می توان پس از بررسی وضعیت آسیب دیدگی عضله همسترینگ و اینکه او 100 درصد است ، با او تماس گرفت. تندولکار به ANI گفت: “من از وضعیت تناسب اندام روهیت نمی دانم. این چیزی است که BCCI و Rohit می دانند ، آنها با یکدیگر در ارتباط هستند و همچنین فیزیو و مدیریت تیم نیز همینطور.” وی افزود: “آنها بهترین گزینه ها برای پاسخگویی به این مسئله هستند. اگر روهیت تمام تستهای آمادگی جسمانی خود را پشت سر بگذارد و پاك شود ، بازیكنی مانند روهیت باید در استرالیا حضور داشته باشد. اگر تمام پارامترها را داشته باشد ، باید در آنجا باشد.”

اخبار

این سریال با محدودیت های اضافه ، چالش واقعی برای هند در سواحل استرالیا با سری چهار مسابقه تست که با آزمون توپ صورتی در آدلاید از 17 دسامبر آغاز می شود ، آغاز می شود.

در حالی که افرادی مانند استیو اسمیت که برای شرکت در مسابقه آماده هستند و ناخدای هند ، ویرات کوهلی فقط برای اولین آزمایش در دسترس است ، اگر می خواهند با موفقیت از جام Border-Gavaskar دفاع کنند ، بازدیدکنندگان قطعاً وظیفه خود را قطع می کنند.

ساچین تندولکار در گفتگو با ANI ، عدم حضور کوهلی ، عدم حضور ایشانت شارما در بولینگ ، اگر ناتاراجان را به تیم تست دعوت کرد و مهمتر از همه ، اگر آزمون شبانه روزی بعداً در سری چهار مسابقه انجام شود ، روشن شد. به هند کمک کرده اند تا شرایط زیر

به کوهلی مرخصی پدری داده شده و پس از آزمون افتتاحیه دوباره به هند پرواز خواهد کرد.

در حالی که او موافقت کرد که تجربه کاپیتان هندی از دست نرود ، تندولکار سریع اضافه کرد که این در مورد تیم است که هماهنگ عمل می کند و نبود کوهلی نیز فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن یک جوان فراهم می کند.

تندولکار گفت: “ببینید ، البته ، ویرات در حال بازگشت است ، یک مکان وجود دارد که یک بازیکن بزرگسال که مدت هاست در آنجا حضور دارد ، که تور استرالیا را تور کرده است ، بدون حضور در آنجا ، بدون شک از دست می رود.”

“اما این در مورد یک تیم است ، نه یک فرد ، بنابراین اگر او آسیب دیده باشد ، آنها مجبور خواهند بود بدون او در آزمون دوم بروند ، من این را به صورت فرضی می گویم ، هرگز آرزو نمی کنم ، من می گویم زمانی که یکی از اعضای مهم تیم شما آسیب دیده است ، تیم باید جلو برود و بدون او بازی کند.

“یادم می آید که یکی از تستهای هند غربی ، وقتی آنیل (کامبل) مصدوم شد ، پس از امتحانی که ما بدون او بازی کردیم. در آن زمان ، آنیل بازیکن اصلی توپ بود ، این نوع چالشهایی که یکی با آنها روبرو شده است ، ما باید آماده باشیم برای آن

“این مربوط به تیم است ، بنابراین ویرات بعد از اولین تست آنجا نخواهد بود ، اما تیم قرار است آنجا باشد. ما قدرت نیمکت را داریم و این زیبایی کریکت هند است که اکنون قدرت نیمکت را داریم.

وی توضیح داد: “فرصتی برای یک شخص دیگر فراهم می شود که به آنجا برود و کاری برای کشور انجام دهد. اما بدون حضور ویرات در آنجا بدون شک هیچ تردیدی از دست نخواهد رفت ، اما این موضوع بیشتر به تیم مربوط می شود تا به فرد.” .

در بخش بولینگ نیز تیم خدمات مبارز باتجربه ایشاانت شارما را از دست خواهد داد.

Tendulkar گفت که همانطور که در مورد کوهلی ، تیم بولر تند را از دست خواهد داد ، اما این در مورد کل واحد بولینگ است که در غیاب ایشانت به چالش می رود.

تندولکار گفت: “جای خالی ایشانت وجود خواهد داشت ، اما ما قدرت نیمکت نشینی خوبی داریم و من می خواهم یک بار دیگر تکرار کنم که این موضوع مربوط به تیم است و نه فرد.”

وی گفت: “بله ، افراد دور هم جمع می شوند و تیم می سازند اما وقتی فردی نامناسب باشد یا به دلایل شخصی نتواند در دسترس باشد ، این جز part هر تیم است.”

کاپیتان پیشین هند در پاسخ به این س ifال که آیا پس از یک سریال درخشان با محدودیت های اضافه ، خواهان حضور T Natarajan در تیم تست می شود ، گفت که این خواسته انتخاب کنندگان است.

“صحبت از ناتاراجان ، او در بازیهایی که انجام داده به خوبی عمل کرده است و هر کس که جایگزین شود ، یعنی باید به منتخبین و مدیریت تیم واگذار شود ، آنها وضعیت بهتری برای تماس دارند. من اعتقادی ندارم وی تحت تأثیر تصمیمات “

سرانجام ، هند این سری را با بازی شبانه روز در آدلاید بیضی آغاز می کند. Tendulkar در پاسخ به این س ifال که آیا کمک به انجام بازی توپ صورتی کمی دیرتر در این مجموعه ، گفت: “ببینید ، آیا شما تست توپ صورتی را به عنوان اولین مسابقه از این سری بازی می کنید یا دوم یا سوم یا چهارم ، اولین آزمون خود را با توپ صورتی در استرالیا انجام دهید.

تبلیغ شده

“اگر تست توپ صورتی سومین یا چهارمین آزمون در این سری باشد ، مطمئناً کمک می کرد زیرا ما بعد از مدت ها در حال بازی کریکت تست هستیم. بنابراین وقتی شما در حال بازی کریکت تست هستید پس از مدت ها می خواهید شرایط و زمانبندی های آشنا را داشته باشید .

“در یک آزمون شبانه روزی ، زمان بندی متفاوت خواهد بود ، در حالت ایده آل (مسابقه آزمون عادی) برای بازیکنان خوب خواهد بود. به گفته من حداقل یکی باید یک یا دو بازی داشته باشد قبل از اینکه شما آخرین تست را به عنوان صورتی انجام دهید – تست توپ

مباحث ذکر شده در این مقاله