ساچین تندولکار “زمان با طبیعت” را می گذراند ، عکس هایی با پس زمینه خیره کننده ارسال می کند

ساچین تندولکار در گذشته های اخیر تصاویر زیادی را منتشر کرده است که نشان دهنده عشق او به طبیعت است.© اینستاگرام


ساچین تندولکار ، کرکت باز افسانه ای هند ، روز پنجشنبه برای به اشتراک گذاشتن یک پست زیبا به اینستاگرام رفت. پیرمرد 47 ساله را می توان در پس زمینه زیبایی در عکس منتشر شده در بستر رسانه های اجتماعی مشاهده کرد. عنوان “هیچ چیزی مانند گذراندن وقت با طبیعت نیست! Tendulkar در گذشته های اخیر تصاویر زیادی را منتشر کرده است ، که نشان دهنده عشق او به طبیعت است ، و این یکی دیگر از تصاویر مشابه است.

اخبار

کاپیتان پیشین هند به تازگی به پلتفرم شبکه های اجتماعی رفت تا آرزوهای خوب خود را به مناسبت دیوالی ابراز کند. این مرد 47 ساله و همه را تشویق می کند که دیه های سبک ببندد و زندگی آنها را روشن تر کند. در زیرنویس این پست اینستاگرامی آمده است: “دیوالی لرزید! دیاها را روشن کنید و زندگی را روشن تر کنید.”

این پست علاوه بر این تصویری از او را در پس زمینه ای کاملاً روشن که دیه ها را با دو دست گرفته بود ، در بر داشت.

ساچین اولین بازی خود را برای تیم هند در نوامبر 1989 انجام داد. اولین بازی او در یک مسابقه آزمایشی برابر پاکستان در کراچی بود که تنها 16 سال داشت. ساچین بیشتر در همان سال ، در ماه دسامبر ، اولین ODI خود را انجام داد.

تبلیغ شده

این بازیکن 47 ساله تنها بازیکنی است که در طول تاریخ موفق به کسب 100 قرن بین المللی در همه قالب ها شده است. ساچین از این تمایز منحصر به فرد برخوردار است که تنها کریکت است که 200 مسابقه را در طولانی ترین قالب انجام می دهد.

در حال حاضر کریکت اسطوره ای دارای رکورد بیشترین تعداد اجرا در قالب ODI و Test است.

مباحث ذکر شده در این مقاله