ساچین تندولکار ، برایان لارا رقابت مجدد در زمین گلف. تماشا کردن

ساچین تندولکار ، برایان لارا رقابت مجدد در زمین گلف.  تماشا کردن

ساچین تندولکار و برایان لارا به دنبال تسویه حساب در زمین کریکت ، در زمین گلف هستند.© توییتر


ساچین تندولکار و برایان لارا به عنوان دو بازیکن برتر تاریخ کریکت شناخته می شوند. درخشش و انسجام آنها باعث ایجاد یک رقابت بزرگ می شود زیرا این دو همیشه تحت فشار بودند تا ملت های متبوع خود را به سمت پیروزی سوق دهند. تندولکار و لارا نگرشی کاملاً بیرحمانه نسبت به دیگری داشتند و در پی دستیابی به برتری ، رکورد یکی پس از دیگری را شکستند. در حالی که بازنشستگی از بازی معمولاً چنین رقابتی را به پایان می رساند ، به نظر می رسد که این مورد در مورد دو افسانه بازی صادق نیست. Tendulkar و Lara اکنون به دنبال تسویه حساب در زمین های کریکت هستند ، این بار در زمین گلف ، همانطور که در ویدیوی منتشر شده در حساب رسمی Tendulkar در اینستاگرام قابل مشاهده است. زیرنویس این ویدئو را می خوانید: “brianlaraofficial و من … این بار در زمین گلف”.

اخبار

Tendulkar در حال حاضر با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) بمبئی هند (MI) ، که در سیزدهمین دوره لیگ غنی از پول نقد پیروز شد ، در نقش مربی درگیر است.

MI در فینال پنج پیروزی دهلی پایتخت (دی سی) را شکست داد و پنجمین عنوان خود را از آن خود کرد.

کاپیتان روهیت شارما بالاترین گلزن در فینال بود ، در حالی که حق رای دادن مستقر در بمبئی هدف 157 دویداری را با هشت توپ اضافی دنبال کرد ، 68 مورد از 51 زایمان را از بین برد.

تبلیغ شده

Tendulkar حرفه بازیگری خود را به مدت 25 سال به عنوان بالاترین رکورد آزمون و ODI به پایان رساند. این 47 ساله 15،921 دویدن از 200 تست و 18،426 دویدن را از 463 ODI جمع کرده است.

لارا رکورد بالاترین امتیاز آزمون فردی را دارد – 400 شکست بدون شکست برابر انگلیس در آنتیگوا در سال 2004.

مباحث ذکر شده در این مقاله