ساوتهمپتون و منچستر یونایتد: ادینسون کاوانی الهام بخش مبارزه منچستر یونایتد و ساوتهمپتون است


پس از اینکه مهاجم اروگوئه ای پیروز 3-2 منچستر یونایتد مقابل ساوتهمپتون را الهام گرفت ، اوله گونار سولسکایر “گرسنگی” گلزنی ادینسون کاوانی را ستود. شاگردان سولسکایر پس از گل های نیمه اول جان بدنارک و جیمز وارد پروس با شکست ناخوشایند روبرو شدند و ساوتهمپتون را در سنت ماری کنترل کرد. اما کاوانی پس از حضور در فاصله زمانی ، باعث فرار یونایتد شد. کاوانی برونو فرناندس را تنظیم کرد تا اختلاف را کاهش دهد و ستاره سابق پاری سن ژرمن گل تساوی را از ضربه دفع شده هم تیمی اش گرفت.

اخبار

این بازیکن 33 ساله در آخرین لحظات گلزنی کرد و سومین گل خود از زمان جذب بازیکن آزاد در ماه اکتبر بود که پیروزی یونایتد را به چهار بازی در تمام رقابتها افزایش داد.

سولسکایر گفت: “البته تأثیر زیادی. او شماره 9 است که می خواهد بین پست ها باشد ، همیشه در حال حرکت است. من از او بسیار راضی هستم.”

“در زمین تمرین ، در رختکن و در زمان وعده های غذایی چقدر دقیق است. او می داند چه چیزی می خواهد بخورد ، چقدر می خواهد بهبود یابد – همه چیز!

“این حرکت عالی بود و زمان او فوق العاده است. گرسنگی او برای به پایان رساندن کارها عامل اصلی یک مهاجم میانی است.

“گاهی اوقات درد می کند و گاهی اوقات این کار را نمی کند اما برای کسب امتیاز باید در آنجا باشی.”

این دقیقاً همان نوع نمایش تأثیرگذار بود که سلسکایر از کاوانی امیدوار بود وقتی که به دنبال او پس از پیگیری ناموفق یونایتد در مورد جادون سانچو از بروسیا دورتموند ، به سمت او رفت.

کاوانی که بعنوان خرید وحشت در بعضی از محله ها نوشته شده است ، ثابت کرد سن او هیچ مانعی برای تأثیرگذاری در لیگ برتر ندارد.

او پس از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی یونایتد وارد میدان شد ، از زمان سولسکایر 4 گل در مقابل ناتینگهام فارست در سال 1999 ، تنها دومین بازیکنی است که به طور مستقیم درگیر سه گل در یک بازی لیگ برتر است.

یونایتد پس از ثبت رکورد باشگاهی با هشت پیروزی متوالی در لیگ برتر ، به مقام هفتم صعود کرد و دو امتیاز از مقامات لیگ قهرمانان فاصله دارد.

سولسکایر گفت: “این ویژگی منچستر یونایتد است که هرگز تسلیم نمی شود. تک تک آنها کاملاً شانسی برای رفتن نداشتند. این یک چیز بزرگ برای یک بازیکن منچستریونایتد است.”

“من در نیمه وقت کاملاً آرام بودم. ما باید پنج یا شش فرصت مشخص داشتیم ، بنابراین این فرصت را داشتیم که فرصت را پیدا کنیم.”

دروازه بان یونایتد ، دیوید دخیا در نیمه وقت از ناحیه زانو آسیب دید و سولسکایر گفت: “امیدوارم که او برای روز چهارشنبه خوب باشد اما مطمئن نیستم.”

مقدمه قاطع

ساوتهمپتون در مقابل روند بازی در دقیقه 23 به برتری رسید.

وارد پروس گوشه ای به تیرک کناری پیچید و بدنارک جلوی مارکوس راشفورد قرار گرفت تا از فاصله نزدیک ضربه سر خود را از کنار دروازه عبور دهد.

وارد پروس در دقیقه 33 برتری ساوتهمپتون را دو برابر کرد.

با هدف گرفتن از سمت چپ منطقه یونایتد ، Ward-Prowse یک ضربه آزاد عالی را از روی دیوار فرار کرد و از کنار De Gea عبور کرد ، که تلاش ناامیدکننده اش برای بیرون کشیدن او باعث شد او به پست برخورد کند.

این مقدمه Cavani بود که پس از یک دیر ورود کنجکاو به زمین و مرتب کردن چکمه ها ، تعیین کننده بود.

“او احتمالاً قادر به گرم شدن نبود و سپس فهمید که به گل میخ های بزرگتری نیاز دارد. او باید آماده باشد!” سولسکایر گفت.

کاوانی با فرناندس ارتباط برقرار کرد تا در دقیقه 59 اختلاف خود را کاهش دهد زیرا پاس عرضی او به هافبک پرتغالی رسید ، وی با چرخش از 10 متری به سمت خانه شلیک کرد.

فرناندس از اولین بازی خود در یونایتد در ژانویه ، در 25 گل لیگ برتر حضور داشته است ، 15 گل زده و 10 پاس گل داده است.

تبلیغ شده

تجربه و کیفیت کاوانی در دقیقه 74 کاملاً به نمایش در آمد که او به طور غریزی خود را به ضربه دفع شده فرناندس پرتاب کرد و از فاصله نزدیک راهی دروازه شد.

یونایتد هنوز تمام نشده بود و دو دقیقه به وقت استراحت رسیده بود ، راشفورد ارسال كانونی را به كاوانی فرستاد كه او خم شد تا ضربه سر عالی را از كنار McCarthy عبور دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله