ساندیپ شارما برای اخراج سوریاکومار یاداو، شکار خیره کننده ای می گیرد. تماشا کردن

مسابقه IPL 2023 بین هندی‌های بمبئی و راجستان رویالز به یاد ماندنی تبدیل شد، نه تنها به دلیل اینکه هزارمین مسابقه این مسابقات بود، بلکه به دلیل تعقیب و گریز موفقیت‌آمیز تیم تحت رهبری روهیت شارما. MI با بازی در Wankhede، هدف بزرگ 213 را برای تعقیب پس از اینکه یاشاسوی جیسوال، اولین قرن IPL خود را مورد انتقاد قرار داد، به دست آورد. بعداً، MI به لطف آخرین قهرمانی تیم دیوید، با سه توپ، هدف را تعقیب کرد، جایی که او سه شش ششم متوالی را از تحویل جیسون هولدر شکست. جدای از این، چیزی که توجه زیادی را به خود جلب کرد، شکار خیره کننده ساندیپ شارما برای اخراج سوریاکومار یاداو بود.

در اور شانزدهم تعقیب و گریز MI، سوریا یک شوت را از روی پای کوتاه کوتاه که به نظر یک مرز مشخص بود، زد. با این حال، Sandeep از موقعیت خود به عقب دوید، شیرجه ای عالی انجام داد و زمانی که توپ کاملاً در کنترل او بود، آن را کاملاً زمان بندی کرد. ضربان‌دار به سمت چمن لغزید تا توپ را کامل کند و سوریا را برای 55 توپ از 29 توپ اخراج کند.

قرن دوشیزه یاشاسوی جایسوال (124) جوان با استعداد بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه شش‌گانه متوالی زد و هندی‌های بمبئی یک پیروزی خیره‌کننده با شش ویکت مقابل راجستان رویالز به دست آوردند.

جیسوال 21 ساله تنها 124 توپ را از 62 توپ، که با 16 مرز و 8 ماکزیمم پوشیده شده بود، با نرخ ضربه 200 شکست داد تا پس از انتخاب برای ضربه زدن، رویالز را به تنهایی به 212 برای 7 برساند.

سرخپوستان بمبئی با ضربه های مهم کامرون گرین (44) و سوریاکومار یاداو (55 با 29 توپ) در وسط مبارزه کردند، قبل از اینکه دیوید بازی را به پایان برساند، همراه با تیلاک وارما (29 بازی خارج از بازی)، در حالی که تیم میزبان به تعقیب توپ رفت. هدف را با سه توپ ذخیره کنید.

با 17 بازی مورد نیاز در فینال که توسط جیسون هولدر انجام شد، دیوید سه ضربه ششم متوالی را از سه تحویل اول شکست داد تا بازی را تمام کند، زیرا MI به 214 برای 4 در 19.3 اور رسید تا کاپیتان روهیت شارما یک هدیه تولد بدهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله