“سانجو سامسون خصوصیات مشابهی با ام اس دهنی دارد”: اظهارات بزرگ کاپیتان سابق هند

عکس فایل MS Dhoni (سمت چپ) و Sanju Samson.© BCCI

کاپیتان سابق هند راوی شاستری شباهت هایی بین کاپیتانی سانجو سامسون و ام اس دونی ایجاد کرده است. شاستری احساس می کند که ویژگی های سامسون به عنوان یک رهبر شبیه به دونی است. بازیکن سابق هندی، سامسون را به دلیل رفتار “آرام و متین” او تحسین کرد. در حال حاضر، سامسون و ثونی هر دو در IPL 2023 بازی می‌کنند. در حالی که جوان‌تر تیم راجستان رویالز را رهبری می‌کند، بزرگ‌تر در حال کاپیتانی سوپر کینگز چنای است. Dhoni از سال 2008 هدایت CSK را برعهده داشت، اما سامسون قبل از IPL 2021 از ربات ظرفیت RR رد شد.

شاستری به ESPN Cricinfo گفت: «سانجو ویژگی‌های مشابه MS Dhoni دارد.

او می گوید: “من کمتر از او دیده ام یا هر چیزی که از او دیده ام، او بسیار آرام و خونسرد است. اگرچه او این را نشان نمی دهد، اما به خوبی با بازیکنانش ارتباط برقرار می کند. فکر می کنم هر چه بیشتر کار را انجام دهد، بیشتر کار می کند. با تجربه یاد می‌گیریم.»

RR پنج بازی از هشت مسابقه ای که تاکنون در IPL 2023 انجام داده است را برده است. در جدیدترین بازی خود، این تیم چنای سوپر کینگز را با 32 ران شکست داد که به برد دو بازی خود پایان داد. آنها در تعقیب مجموع شکست ها را متحمل شده بودند.

شستری احساس می کند که سانجو از عملکرد این تیم در طول دو شکست راضی نبود.

“یک رهبر غریزی در سانجو وجود دارد. اما شما همچنین می توانید ببینید که او در دو بازی اخیر زیر آن پوست خوشحال نبوده است. حتی اگر این را نگفته است، می توانید از بیرون متوجه شوید که او راضی نیست. با ضربات ضربتی خود زمانی که می توانستند بازی را ببرند. حداقل یک بازی برای گرفتن وجود داشت.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله