ساتویکسایراج رانکیردی-چیراگ شتی، مدال دوبل مردان را پس از 52 سال در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا تضمین کرد.

عکس فایل Satwiksairaj Rankireddy و Chirag Shetty.© AFP

ساتویکسایراج رانکیردی و چیراگ شتی، زوج برتر دونفره مردان هند پس از 52 سال پس از غلبه بر دو باتجربه اندونزیایی محمد احسان و هندرا ستیاوان در مرحله یک چهارم نهایی، پس از 52 سال موفق به کسب مدال دونفره مردان در مسابقات قهرمانی آسیا شدند. جفت هند با نتیجه 21-11 21-12 پیروز شد. رانکیردی و شتی اکنون در چهار رویارویی اخیر با لی یانگ و وانگ چی لین از چین تایپه روبرو می شوند. پیش از این، پی وی سیندو، دارنده دو مدال المپیک، برتری بازی را هدر داد و در مرحله یک چهارم نهایی انفرادی زنان مقابل آن سه یانگ، نفر دوم از کره شکست خورد.

سیندو، رتبه هشتم، بازی اول را 21-18 به جیب زد، اما در دو بازی بعدی که با نتیجه 5-21 9-21 شکست خورد، کاملاً بی رنگ به نظر می رسید تا یانگ به نیمه نهایی برسد.

دیگر امید هندی، هشت نفره HS Prannoy، نیز پس از واگذاری بازی خود در میانه راه مقابل کانتا سونیاما از ژاپن، در مرحله یک چهارم نهایی انفرادی مردان تعظیم کرد.

پرانوی با 11-21 9-13 عقب بود که به دلیل مصدومیت بازنشسته شد.

در اوایل روز، روهان کاپور و ان سیکی ردی، بازیکنان مقدماتی، قبل از شکست در یک مسابقه سخت دونفره مختلط سه بازی مقابل دژان فردینانسیا و گلوریا امانوئل ویجاجا از اندونزی، سخت مبارزه کردند.

این زوج هندی یک ساعت و پنج دقیقه جنگیدند و در مرحله یک چهارم نهایی 18-21 21-19 15-21 شکست خوردند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله

بدمینتون Satwiksairaj Rankireddy چیراگ شتی