“زندگی آمده است…”: روهیت شارما در بازی با آرجون تندولکار

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، عملکرد آرجون تندولکار در پیروزی تیمش مقابل سان‌رایزرز حیدرباد را تحسین کرد و گفت که گام‌به‌گام متوسط ​​در بولینگ خود شفافیت فکری دارد. تندولکار که دومین بازی خود را در IPL انجام می‌داد، در حالی که 20 ران در فینال دفاع کرد، تحت فشار قرار گرفت و 14 ران را برای MI در برابر سان رایزرز تضمین کرد. ضربان‌دار متوسط ​​یک فینال فشرده را پشت سر گذاشت، و انتخاب کرد که کامل و گسترده باشد. او همچنین اولین ویکت خود را در این فرآیند شکست.

روهیت که با پدرش – ساچین تندولکار افسانه ای – در رختکن هند و MI مشترک بود، در مراسم معرفی گفت: “بازی با آرجون بسیار هیجان انگیز است. زندگی به دور کامل رسیده است.”

آرجون سه سال در این تیم حضور داشته است. او می‌داند چه می‌خواهد انجام دهد. او همچنین کاملاً اعتماد به نفس دارد. او در برنامه‌هایش واضح است. او سعی می‌کند توپ جدید و کاسه‌بازان را در هنگام مرگ به حرکت درآورد. “

روهیت گفت: “این یک نقش متفاوت است. من سعی می کنم سرعت بازی را تنظیم کنم. خوشحالم که در پاورپلی امتیاز کسب می کنم. می دانم که یکی از ما باید بزرگ ضربه بزند.” او در تمجید از یک جوان دیگر – تیلاک ورما، که بازی تاثیرگذار دیگری را برای MI انجام داد، تحسین برانگیز بود.

“ما یک ترکیب طولانی ضربتی داریم. ما می خواهیم این بچه ها بیرون بیایند و آزادانه بکوبند. ما فصل گذشته تیلاک را تماشا کردیم. همه ما می دانیم که او چه می تواند. ما شاهد بازی او برای تیم های زیادی خواهیم بود.”

تمرکز بر آزادی من، بولینگ با طول و خطوط خوب در جلو: Tendulkar

تندولکار 23 ساله که با ارقام 1/18 در 2.5 اور به پایان رسید، گفت که روی آزادی و طول خود تمرکز کرده است.

“بدیهی است که گرفتن اولین ویکت IPL بسیار عالی بود. من فقط باید روی چیزی که در دست داشتم، نقشه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما فقط این بود که یک کاسه پهن کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و ضربه را به ضربه بزنیم. سمت بلندتر

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و بهترین عملکردم را می دهم.

“من فقط بر روی آزادی خود تمرکز کردم، بولینگ با طول و خطوط خوب در جلو. وقتی از او پرسیده شد که آیا با پدرش در مورد کریکت صحبت می‌کند، گفت: «ما در مورد کریکت صحبت می‌کنیم، قبل از بازی درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کنیم و او به من می‌گوید که از آنچه در هر بازی تمرین می‌کنم حمایت کنم.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله