زندگینامه کاپیتان RCB Faf du Plessis که ماه آینده منتشر می شود

تصویر فایل کاپیتان RCB Faf du Plessis© BCCI/IPL

فاف دو پلسیس، بازیکن کریکت آفریقای جنوبی در یک خاطرات عمیق درون‌نگر، که در ماه می امسال منتشر می‌شود، گزارشی از سفر خودیابی، مبارزات و پیروزی‌ها و عشق به بازی‌اش نوشته است. کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور در “فاف از میان آتش” که چاپ پنگوئن رندوم هاوس هند در چاپ Ebury منتشر شد، ادعا می کند که خوانندگان را به سفری برای کشف خود می برد و “رشد خود را از یک مرد جوان با قطب نما اخلاقی مشکوک خارج از کریکت ردیابی می کند. یک رهبر محترم و قابل تحسین که به خاطر صداقت، ارزش‌ها و همدلی با هم تیمی‌هایش شناخته می‌شود.”

کاپیتان سابق تیم کریکت آفریقای جنوبی تجربیات خود را با برخی از بازیکنان برجسته بین المللی کریکت از جمله MS Dhoni، Gary Kirsten، Stephen Fleming، Graeme Smith، و AB de Villiers باز می کند.

“من بسیار هیجان زده هستم که کتابم “Faf Through Fire” در هند راه اندازی شده است. من همیشه در اینجا احساس می کنم که در خانه هستم و از اینکه در طول سال ها در هند بازی کردم از حمایت بی حد و حصری برخوردار شدم. امیدوارم که خوانندگان دو پلسیس در بیانیه ای گفت: از خواندن آن به همان اندازه که دوست داشتم آن را به اشتراک بگذارم لذت ببرم.

این بازیکن 38 ساله 22 قرن و 56 نیم قرن در بیش از 200 مسابقه کریکت تست و ODI دارد.

مایلی آشواریا: “بیشتر شما بازی Faf Du Plessis و رهبری تیمش را در زمین کریکت می‌دیدید، اما تعداد کمی از شما فردی که پشت کریکت است و چه چیزی او را هدایت می‌کند، می‌شناسید؟ Faf Through Fire به همه این سوالات و برخی دیگر پاسخ خواهد داد.” ناشر پنگوئن رندوم هاوس هند گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله