“زرد است، ما دلیل آن را می دانیم…”: سانجو سامسون در مورد طرفدارانی که از MS Dhoni در بازی خانگی راجستان رویالز حمایت می کنند

هر جا که MS Dhoni این بار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بازی می کند، به نظر می رسد تماشاگران از او حمایت می کنند، صرف نظر از اینکه بازی خانگی Chennai Super Kings باشد یا خیر. کاپیتان افسانه ای 41 ساله گفته است که این آخرین مرحله از دوران حرفه ای او است. طبق چندین گزارش، این ممکن است آخرین IPL Dhoni باشد. او قبلاً از کریکت بین المللی بازنشسته شده است. چند روز پیش در باغ ادن در کلکته، طرفداران تعداد زیادی برای حمایت از Dhoni آمدند. در جیپور روز پنجشنبه، در بازی CSK-راجستان رویالز، تفاوتی نداشت. سانجو سامسون، کاپیتان RR، پس از برنده شدن در پرتاب، در مورد آن نظر داد.

“ما دوست داریم اول ضربه بزنیم. ما دوست داریم به قدرت خودمان که دفاع کردن است پایبند باشیم. بازی کردن در 200مین بازی RR احساس فوق العاده ای دارد، 10 سال بازی کردن احساس بسیار خوبی است. دوست دارم امروز رنگ صورتی را اینجا ببینم، اما رنگ زرد است و ما می دانیم که دلیل آن این است (لبخند می زند).

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز (RR) برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در برابر چنای سوپر کینگز (CSK) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) خود در ورزشگاه ساوای مانسینگ در اینجا در روز پنج‌شنبه بکوبد. CSK با 5 برد، دو باخت و 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. آنها در مسابقه قبلی خود در برابر کولکتا نایت رایدرز (KKR) با 49 ران پیروز شدند. RR با چهار برد و سه باخت در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد. آنها هشت امتیاز دارند و آخرین مسابقه خود را با هفت ران به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) واگذار کردند.

سامسون کاپیتان RR در پرتاب گفت که تیم در دفاع از مجموع خود قوی است.

MS Dhoni، کاپیتان CSK، گفت که خارش سرعت مناسبی دارد اما متوسط ​​پرش کمی کمتر است. ما در تلاشیم تا شخصیت هایی را در تیم خود بسازیم (بولرها) و کاری کنیم که آنها خودشان را باور کنند.

راجستان رویالز (بازیکن یازدهم): یاشاسوی جایسوال، جاس باتلر، دودوت پادیکال، سانجو سامسون (جلو) شیمرون هتمایر، دهروو جورل، راویچاندران آشوین، جیسون هولدر، آدام زامپا، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

چنای سوپر کینگز (بازیگر یازدهم): روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه، معین علی، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام.اس دونی (جلو، ماتیشا پاتیرانا، توشار دشپنده، ماهیش تیکشانا، آکاش سینگ).

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله