زادروز ویرات کوهلی: پیش از جنگ ، کاپیتان RCB آرزوهایی از اردوگاه Rival SRH دریافت می کند

تولد Virat Kohli: کاپیتان RCB آرزوهای خوبی از اردوگاه رقبا پیش از Eliminator در مقابل SRH دریافت می کند

آرزوهای تولد ویرات کهلی: وردیمان ساها و ویرات کوهلی هم تیمی های هند هستند© توییتر


در حالی که SunRisers Hyderabad (SRH) قرار است در مسابقات حذف کننده لیگ برتر هند (IPL) 2020 به مصاف Royal Challengers Bangalore (RCB) برود ، Wrididdanhaha Saha با ارسال توییتر به مناسبت تولد ویرات کهلی ، کاپیتان تیم مخالف ، آرزو می کند. کاپیتان RCB روز پنجشنبه 32 ساله شد و خود را به اولین عنوان IPL نزدیک می کند. طرفین روز جمعه در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی به مصاف هم می روند. ساها با عکسی از این دو نفره با رنگهای آزمایشی هندوستان به توییتر نوشت و نوشت: “تولدت مبارکimVkohli! به همه اوقات شگفت انگیزی که امسال با هم داشته ایم ، و اینها به موارد دیگر می رسد! با آرزوی تولد فوق العاده برای تو .. عشق و آرزوهای خوب زیاد! “

اخبار

در امارات متحده عربی ، کوهلی در فرم برتر RCB بوده است ، و در 14 بازی 460 اجرا کرده است ، با ضربات 122.01. او همچنین سه پنجاه کوبیده است. تعداد مرزهای او شامل 23 چهار و 11 شش است. در این فصل ، او در حال حاضر پنجم در مسابقه نارنجی کلاه است.

ساها در نیم فصل شروع به به دست آوردن فرصت های خود کرد ، در چهار مسابقه بازی کرده است. وی 214 دوش با نرخ اعتصاب 139.86 به دست آورده است. او همچنین دو پنجاه سال را نیز گرفته است. او دارای 24 چهار و شش شش است.

تبلیغ شده

RCB در فاز لیگ با 14 امتیاز از 14 مسابقه در جایگاه چهارم قرار گرفت. آنها هفت مسابقه را بردند و هفت مسابقه را باختند. در همین حال ، SRH مجبور بود تا آخرین روز مرحله لیگ صبر کند ، زمانی که پیروزی در برابر سرخپوستان بمبئی (MI) آنها را به مقام سوم جدول رساند ، در یک فصل غیر از این غیر منظم.

پایتخت های دهلی (DC) روز پنجشنبه در مرحله مقدماتی 1 به مصاف MI می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله