زادروز شیخار داوان: Virender Sehwag، Yuvraj Singh Lead Leads For India Opener


شیخار داوان افتتاحیه کننده هند روز شنبه 35 ساله شد و یورو سینگ مانند ویرند سهوگ ، به شبکه های اجتماعی رفت تا تولد کریکت کریکت را آرزو کند. بتسمن دهلی پایتخت (DC) در حال حاضر با تیم کریکت هند در استرالیا برای تور ادامه دارد و بخشی از شکست 2-1 سری ODI بود. یووراج سینگ ، هم تیمی سابق هند ، که به حضور در شبکه های اجتماعی مشهور است ، نوشت: “Janamdin di lakh، lakh vadhaiyan jatt ji @ SDhawan25! با آرزوی سلامتی و موفقیت های فراوان. برای شما رعد و برق ایجاد کنید!”

اخبار

Virender Sehwag درب بازکن سابق نیز برای انتقال آرزوها و تحسین های خود از Dhawan به امور اجتماعی پیوست. “بسیاری از بازگشتهای شاد روز به یک پسر خندان که من همیشه او را تحسین می کنم ، جائائین “، او نوشت.

حق امتیاز لیگ برتر هند هند (IPL) دهلی پایتخت نیز در شبکه های اجتماعی برای وی آرزو کرد.

تبلیغ شده

دهاوان نقش مهمی در راه یابی به فینال امسال در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) بازی کرد ، جایی که آنها به هند بمبئی (MI) باختند.

“100٪ Swag 200٪ سرگرمی 300٪ خوشبختی آرزو می کنم @ SDhawan25 ، مردی که احساسات درون خودش است ، تولد بسیار مبارک # YeHaiNayiDilli #HappyBirthdayGabbar” ، این باشگاه توییت کرد.

گوتام گامبیر ، برنده جام جهانی ODI 2011 ، در توئیتر خود نوشت: “بازگشت بسیاری از مبارک های روز @ SDhawan25! یک برادر عالی داشته باشید! از روز خود لذت ببرید! برای همه چیز موفق باشید!”

در اینجا خواسته های دیگر کریکت ها و طرفداران وی در شبکه های اجتماعی آورده شده است:

داوان همچنین بخشی از تیم T20I هند است و روز جمعه در اولین T20I بازی کرد که بازدیدکنندگان با 11 دوش برنده شدند. دومین T20I از این سری سه مسابقه روز یکشنبه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله